Polska marka B́erries, dotychczas znana jako Berries & Co., pokazuje swoje nowe oblicze – soczyste jak letnie owoce. W kampanii dominują kolory i śmiałe eksperymenty z biżuterią w myśl aktualnego motta brandu: „Make the ordinary extraordinary”.
Był rok 2017, kiedy dwie przyjaciółki postanowiły otworzyć sklep z autorską, wykonywaną ręcznie biżuterią. Początkowo projektowały subtelne bransoletki, romantyczne naszyjniki i delikatne pierścionki. Z czasem zdecydowały się na coraz więcej eksperymentów, a dwa lata temu rozpoczęły rebranding marki, która właśnie poznajemy w nowej odsłonie jako B́erries.
B́erries zachęca do eksperymentowania z biżuterią
Pierwsze, co przyciąga wzrok, to nowe logo B́erries, podwójnie nawiązujące do nazwy marki. Ma teraz, tak jak kampania, kolorystykę inspirowaną malinami, jagodami czy jeżynami, a także kreskę nad literą B, która przywodzi na myśl ogonek, dzięki któremu owoce utrzymują się na gałęzi.
Ale nowe B́erries to nie tylko odmieniony logotyp, pudełka, strona www, szereg współprac z polskimi markami i różnymi miejscami w całym kraju, ale i założenia, które widać w kampanii. To zachęta do zabawy biżuterią i eksperymentowania ze stylem w myśl hasła „Make the ordinary extraordinary”.
W kampanii pojawiła się kolekcja bestsellerów w specjalnej wersji kolorystycznej nawiązującej do barw owoców. Znajdziemy tu różne rozmiary i kształty, które można dowolnie łączyć. Wzrok przyciągają nadmuchiwane pierścionki, złote bransolety, asymetryczne kolczyki i srebrne łańcuchy.
Zdjęcia: Alex Rozniata
Asystent: Antuan Becker
Make-up: Wilson / Division
Włosy: Daniel Gryszke / Division
Modelka: Hillary Jocson / Selective Management
Modelka: Lia Chuvardynska/ Selective Management
Stylizacja: Karla Gruszecka
Asystentka: Paulina Tarnowicz
Manicure: Opi
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.