Polska marka biżuteryjna Berries prezentuje swój nowy wizerunek. Odświeżono nie tylko nazwę i logotyp, ale również podejście do projektowania. Wprowadzając do identyfikacji wizualnej nowe, intensywne barwy Berries udowadnia, że nie boi się eksperymentować z formą i kolorem.
Inspiracją w procesie wymyślania Berries na nowo były owoce, a dokładnie ich soczystość i intensywność kolorystyczna. Malinowa czerwień i jagodowy fiolet tworzą zapadającą w pamięć paletę barw marki, a figlarny ogonek nad B w logo Berries sugeruje łodygę, na której trzyma się owoc. W tym przypadku każdy detal ma znaczenie i tworzy spójny obraz brandu.
Ewolucja marki została podkreślona najnowszą kolekcją. Wyselekcjonowane bestsellery z poprzednich linii kompletują kampanię „Make the Odrinary Extraordinary”. Tym hasłem założycielki Berries zachęcają, aby za pomocą biżuterii wprowadzić do swojej garderoby odrobinę brawury. Biżuteria jest dla nich nieodłącznym elementem stylizacji, który nadaje ubraniom charakteru.
Kobiety pokochały Berries za duże, przerysowane kolczyki i naszyjniki, które podkreślają indywidualizm i pozwalają wyróżnić się z tłumu. Kolorowe pierścionki XL można dowolnie łączyć ze sobą, tworząc kreatywne kompozycje, które nawet minimalistycznym stylizacjom nadadzą modowego wymiaru. Zwolenniczkom organicznych projektów spodobają się masywne pierścionki wykonane z naturalnych kamieni, takich jak biały kwarc czy czarny obsydian. W propozycjach Berries można odnaleźć różnorodność materiałów i technologii wykonania – od kolorowej emalii po lekką jak piórko nadmuchiwaną biżuterię.
Zdjęcia: Alex Rozniata
Asystent: Antuan Becker
Make-up: Wilson / Division
Włosy: Daniel Gryszke / Division
Modelka: Hillary Jocson / Selective Management
Modelka: Lia Chuvardynska/ Selective Management
Stylizacja: Karla Gruszecka
Asystentka: Paulina Tarnowicz
Manicure: Opi
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.