Chciałam stworzyć miejsce, które będzie dopełniało estetykę marki – mówi dyrektor kreatywna LEBRAND Paulina Pyszkiewicz o flagowym butiku przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie. W minimalistycznym wnętrzu wyróżniają się drewniane elementy i rośliny.
LEBRAND powraca na ulicę Mokotowską w Warszawie. W ostatnim roku klienci marki mogli zaglądać do butiku na Mysiej 3, ale teraz dyrektor kreatywna Paulina Pyszkiewicz postawiła na przestrzeń całkowicie wpisującą się w ideę i styl brandu. Markę założoną w 2014 roku cenią minimalistki, które lubią połączenie ponadczasowej elegancji z dobrymi jakościowo, miękkimi tkaninami. Pyszkiewicz projektuje modele, które stają się bazą codziennej garderoby.
Flagowy butik LEBRAND doskonale wpisuje się w styl marki. Wnętrze cechuje się prostymi formami, zimnymi, achromatycznymi barwami materiałów, minimalizmem i surowością. Dzięki wykorzystaniu drewnianych elementów i wyróżniających się na tle białych ścian zielonych roślin nabiera przytulnego charakteru. – Postanowiliśmy wykorzystać część zastanych elementów, takich jak lastryko i zestawić je z oszczędną paletą czerni i bieli. Nad całością czuwała architektka wnętrz Paulina Dziedzic, która zadbała o najmniejsze detale. Mam nadzieję, że klienci odwiedzający nasz sklep będą mogli dzięki niemu lepiej poznać świat LEBRAND – mówi Pyszkiewicz.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.