Akcja, w której polski multibrand i marka Medicine Everyday Therapy uszyły 20 tysięcy jednorazowych maseczek sanitarnych dla krakowskich szpitali, okazała się ogromnym sukcesem. Teraz zachęcają do działania swoich klientów. Przekazując symboliczną kwotę na maseczkę, mogą znacząco wesprzeć szpitale w walce z COVID-19.
W ciągu kilku godzin od ogłoszenia akcji sklep internetowy Answear.com sprzedał kilkanaście tysięcy maseczek dla pracowników medycznych na pierwszej linii frontu. Z pomocą przyszli klienci, którzy kupując dowolną ilość maseczek o wartości 1,5 zł za sztukę, przyczynili się do sukcesu inicjatywy. Do wykonania maseczek marki zakupiły materiały od polskich producentów, by wspierać lokalne przedsiębiorstwa. Mają one gwarancję jakości w postaci certyfikatu Świadectwa Jakości Zdrowotnej wystawionego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny. W produkcję i dystrybucję zaangażowali się także sami pracownicy Answear i Medicine.
W obliczu narastających zachorowań na koronawirusa, branża mody postanowiła zmobilizować siły, by wesprzeć lekarzy, pielęgniarki oraz ratowników medycznych. „Solidarność, odpowiedzialność i zaangażowanie nawet w drobne sprawy jeszcze nigdy nie było tak ważne, jak w obecnej sytuacji” – napisano w oświadczeniu prasowym marki.
Klienci mogą wesprzeć szczytny cel poprzez dodanie do zamówienia nielimitowanej ilości jednorazowych maseczek. Sklep nie czerpie żadnych korzyści finansowych ze sprzedaży, a cena stanowi jedynie symboliczną cegiełkę na pokrycie części kosztów produkcji. Zakupioną maseczkę Answear przekaże jednemu ze szpitali – Szpitalowi im. S. Żeromskiego w Krakowie lub Szpitalowi Specjalistycznemu nr 1 w Bytomiu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.