Obchodząca w tym roku 170-lecie istnienia marka OMEGA postanowiła podążyć za jednymi z największych obecnie trendów w świecie mody – personalizacją oraz prezentowaniem premierowych odsłon produktów w tymczasowych butikach typu pop-up. W najnowszym, zlokalizowanym w modnej paryskiej dzielnicy Le Marais, próżno jednak szukać zegarków. Tym razem wszystko kręci się wokół… pasków.
Paryski Pop-Up Boutique OMEGA jest pierwszym na świecie, który w 100 procentach koncentruje się na kolorowych paskach w stylu NATO. Goście butiku otrzymają nie tylko możliwość wyboru jednej z wielu dostępnych wersji (między innymi z liczącej ponad 18 wzorów kolekcji „Country Flag”), ale przede wszystkim poddania jej personalizacji – na paskach ze skórzanymi szlufkami można na przykład wytłoczyć swoje imię bądź dowolną (lecz ograniczoną liczbą znaków) treść. OMEGA jest więc kolejną marką z branży produktów luksusowych, która stawia na indywidualizację oraz dostosowywanie oferty do zróżnicowanych potrzeb i upodobań swoich klientów.
Nie tylko możliwość personalizacji ma stanowić unikalną część wizyty w pop-upie OMEGA. To także nowy, zdominowany przez technologię sposób robienia zakupów. Na głównej witrynie butiku umieszczono ruchomą prezentację wszystkich dostępnych pasków OMEGA NATO, a tradycyjne drzwi zastępuje cyfrowy ekran umożliwiający klientom zapoznanie się z wzorami dostępnymi dla posiadanego przez nich modelu zegarka. Innowacyjny jest także system płatności – przez telefon i z dostawą pod wskazany adres.
OMEGA „Pop-Up Boutique” zlokalizowany jest przy 11 Rue Debelleyme w Trzeciej Dzielnicy Paryża. Do dyspozycji gości będzie przez kolejne sześć miesięcy.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.