Posłuchaj podcastu „Ciało ma głos” x Durex: Ania i Manolo
W specjalnej, przygotowanej we współpracy z marką Durex, serii podcastów z cyklu „Ciało ma głos” spotykamy się z parami, które opowiadają o tym, jak zmienia się seksualność w związkach – zależnie od długości stażu czy emocji, które dochodzą do głosu i sprawiają, że w sferze intymnej partnerzy mają inne oczekiwania niż na początku relacji. Ta seria to także zachęta do tego, aby o seksie po prostu mówić – szczerze i czule. Bohaterami kolejnego odcinka są Ania i Manolo, para, która przeszła od długoletniej przyjaźni do namiętności.
Prowadząca program Hanna Rydlewska pyta gości między innymi o to, czym według nich jest dopasowanie w sferze seksualnej, czy warto zdawać się w niej na intuicję i jak ewoluowało ich podejście do eksperymentów. Wśród tematów rozmowy pojawią się także: przyjście na świat dziecka i rewolucja, jaką macierzyństwo i tacierzyństwo oznacza w życiu partnerów, sposoby na utrzymanie wysokiej temperatury w związku, a także muzyka, szczególnie ważna dla Ani i Manola, którzy poznali się 16 lat temu na koncercie Maanamu.
Do wzajemnej otwartości i swobodnego wyrażania potrzeb oraz oczekiwań, jako naturalnego elementu relacji, zachęca także rozpoczęta 7 czerwca, w Międzynarodowym Dniu Seksu, kampania marki Durex „Głośni w łóżku”. Poznajemy w niej cztery pary, których prawdziwe historie pokazują, że szczera rozmowa przekłada się na zadowolenie z seksu. Kampania „Głośni w łóżku” podpowiada, jak odkryć rozkosz wzajemnego dopasowania.
– Historie bohaterów kampanii pokazują, że rozmowa o miłości, zarówno tej fizycznej, jak i emocjonalnej, czyni cuda. Być może trudno ją rozpocząć i przełamać niewygodne milczenie, ale jak tylko to się stanie, okazuje się, że mówienie o seksie, intymności i bliskości jest proste. Gdy przestaniemy zakrywać się wstydem, kokietowaniem, złudą i intuicyjnością, a po prostu zaczniemy rozmawiać, wtedy zaczyna się magia. Radykalna szczerość może doprowadzić do fantastycznych momentów, co – mam nadzieję – udało się przedstawić w stworzonym na potrzeby kampanii spocie reklamowym – komentuje Bartosz Dombrowski, reżyser materiałów video „Głośni w łóżku”.
Podcast „Ciało ma głos” rozwija idee kampanii, stwarzając przestrzeń do takich rozmów i odkrywania siebie na nowo. Rozmów, które pozwalają rozwinąć związek i zrozumieć nie tylko własne potrzeby, ale także oczekiwania partnera lub partnerki oraz znaleźć taki rodzaj przyjemności, który będzie odpowiadać każdemu z partnerów. Szczera rozmowa o seksie może wpłynąć również na pozostałe obszary relacji – zbudować ogólne poczucie bezpieczeństwa i komfortu oraz podnieść poziom zaufania partnerów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.