Pożądanie ma moc
Próbuj niemożliwego, ciesz się chwilą, odważ się na prowokację. Najnowszy zapach Azzaro Wanted Girl to kwiatowa jakość w trzech wymiarach.
Reklamy luksusowych produktów wkroczyły w nową erę. Nie zachęcają już tylko do kupowania, teraz to przemyślane strategie tworzące wizerunek postaci. Takiej, którą każdy z nas chciałby być, z którą chcemy się utożsamiać, którą chcemy naśladować. Co więcej, przesłanie większości z nich jest głębsze – namawia do zrywania ze stereotypami, pozbywania się niepotrzebnych obciążeń, odkrycia swojej siły. Taki przekaz stał za kampanią męskiego zapachu Azzaro Wanted. W 2016 roku wszyscy dżentelmeni świata, skrępowani presją społeczną, dostali przyzwolenie na odpuszczenie. Sobie i innym. Azzaro Wanted głosił, że nie ma nic złego w byciu pożądanym i pożądaniu. Teraz ten nonszalancki mężczyzna znalazł godną siebie partnerkę. Bo dziewczyny też chcą być wanted.
Kim jest ta dziewczyna?
Nakręcona w Grand-Hotel de Saint-Jean-Cap-Ferrat kampania Wanted Girl przedstawia najbardziej pożądaną dziewczynę świata. Wciela się w nią modelka Georgia Fowler. A obok niej jest Nikolai Danielsen, bohater pierwszej kampanii Azzaro. Film przedstawia zabawne współzawodnictwo. Ona i on konkurują, ale i współpracują. Wszystko rozgrywa się w zalanej światłem śródziemnomorskiej scenerii. Riwiera Francuska, błękit, biel i złoto, piękni ludzie. – Nikt nie jest piękny przypadkowo – mówił Loris Azzaro. I rzeczywiście, Georgia poza tym, że zachwyca urodą, ma w sobie niezwykłą swobodę. Jest lekko prowokacyjna i niesamowicie pewna siebie. Do tego stopnia, że jak głoszą zakulisowe plotki, sam Nikolai Danielsen poczuł się nieco zbity z tropu, gdy zobaczył ją na planie. Ale to tylko pierwsze wrażenie. Praca u boku Georgii to czysta przyjemność. Karierę rozpoczęła w wieku 12 lat, jako 16-latka przeniosła się z Auckland w Nowej Zelandii do Nowego Jorku. Tu podpisała kontrakt na kampanię dla Victoria’s Secret oraz rolę w filmie „Neon Demon”. Georgia ciężko pracuje, by utrzymać idealną sylwetkę. Na koncie na Instagramie, które śledzi pół miliona obserwatorów, widać, że jej ulubiony wysiłek to sesje crossfit (intensywny program, który obejmuje ćwiczenia podstawowe, TRX, fitness, podnoszenie ciężarów i inne aktywności). I o to właśnie chodzi. Najbardziej pożądana kobieta świata może być jednocześnie delikatna i silna, może być kobietą i dziewczynką, uwodzicielką i kumpelką. Azzaro Wanted Girl nie zamierza udawać, ani przed innymi, ani przed samą sobą.
Śródziemnomorski sen
– Często zapominamy o tym, że to sukienka powinna służyć kobiecie, a nie na odwrót – zauważał Loris Azzaro. Z perfumami jest tak samo. – Jak mógłbym wyobrazić sobie linię ubrań lub kobiecość bez podkreślenia jej perfumami? – rzucał retorycznie projektant. Jego najnowsza woda perfumowana Wanted Girl znajduje się gdzieś pomiędzy tradycją a nowoczesnością. Azzaro chciał, by miała w sobie świeżość, rozmach i urok. Jak pachnie najbardziej pożądana dziewczyna świata? Kwiatami. Jej zapach jest pociągający, ale nigdy za słodki! Zaczyna się eksplozją kwaśnego granatu i zmysłowego kwiatu imbiru. Sercem jest odurzający kwiat bielunia ze słodkim akcentem kajmaku. Zmysłowość nie staje się niebezpieczna, bo dodano wibrującą wetywerię z Haiti z waniliową fasolą tonka. Te dwa ostatnie składniki to zresztą echo wody toaletowej Azzaro Wanted. Ponieważ w głębi duszy najbardziej pożądana kobieta i mężczyzna są połączeni. Zapach Wanted Girl został stworzony przez kwartet kultowych perfumiarzy. Dominique Ropion, pracując nad interpretacją kwiatu bielunia, trafnie przewidział, że ta rozkoszna roślina odrzuca wszelkie ograniczenia. Fanny Bal jest odpowiedzialna za świeżość granatu. Loc Dong wstrząsnął kwiatowym sercem, zalewając je smakowitą słodyczą kajmaku. A Jean-Christophe Hérault stworzył prawdziwy afrodyzjak, czyli nowatorską wersję kwiatu imbiru (tu zmieszanego z kwiatem pomarańczy).
Odpowiedzialna przyjemność
Loris Azzaro nie uznawał kompromisów, więc cztery surowce zapachu pochodziły z upraw o zrównoważonym rozwoju. Olejek imbirowy, esencję paczuli i esencję różowego pieprzu pozyskano bezpośrednio od lokalnych producentów z Madagaskaru, podczas gdy esencja z wetywerii została kupiona od spółdzielni działającej na Haiti. Zmniejszone zużycie energii, walka z wycinaniem lasów, recykling ścieków i zużytych materiałów, długoterminowe zobowiązania, podobnie jak naturalne składniki pozyskiwane odpowiedzialnie – to dowód szacunku marki Azzaro dla przyrody i ludzkości. Tę jakość można wyczuć w zapachu.
Pragnienie za szkłem
Powiadają, że liczy się wnętrze. Ale każdy wie, ile radości potrafi sprawić piękny przedmiot. Marka Azzaro znowu dokonała niemożliwego. Połączyła bowiem w jedno transparentną ulotność i zabójczą moc. Butelka wody perfumowanej Wanted Girl to kompozycja szklanych płatków, ale i metalowego pistoletu, który otuli nas promienną mgłą zapachu, a jednocześnie znokautuje wszystkich dookoła. Wystarczy, by ona pociągnęła za spust pistoletu na kwiaty, by wywołać wybuch kwiatowej euforii. Wystrzał trafia mężczyznę Wanted prosto w serce. Jej zapach przeciwko jego woni. Cytryna czy imbir? Kardamon czy bieluń z kajmakiem? Wetiwer czy słodycz fasoli tonka? Kto wygra? To nieistotne. Ważne, żeby cieszyć się chwilą. To największy luksus. Ten, kto to zrozumie, stanie się most wanted. Bez względu na płeć.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.