Już 11 października odbędzie się trzecia edycja konferencji Business Fashion Environment Summit. Hasłem tegorocznego wydarzenia organizowanego przez „Vogue Polska” i Boston Consulting Group jest „Fashioning New Realities”. Panele, prezentacje i rozmowy dotyczyć będą etycznego podejścia do mody, metawersu i zrównoważonego rozwoju.
8.30–9.00
Rejestracja i śniadanie
9.00–9.10
Wprowadzenie: Zuzanna Krzątała z „Vogue Polska”
9.10–9.30
Moda w obliczu kryzysu
- Julie Pelipas, założycielka Bettter
- Ina Lekiewicz, redaktorka naczelna „Vogue Polska”
9.30–10.00
Czy specjalista ds. zrównoważonego rozwoju to praca przyszłości?
- Dana Thomas, redaktorka ds. zrównoważonego rozwoju na Europę w „British Vogue”, autorka „Modopolis. Dlaczego to, co nosimy, ma znaczenie”
- Federica Bertolani, dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju w marce Nanushka
- Tetyana Solovey, była redaktorka ds. zrównoważonego rozwoju w „Vogue Ukraine”
- Moderatorka: Zuzanna Krzątała, menedżerka ds. projektów zrównoważonego rozwoju w „Vogue Polska”
10.05–10.25
Czy po pustych deklaracjach mogą następować prawdziwe czyny? Wiele twarzy greenwashingu
- Vassili Verrecchia, współzałożyciel V&P
- Jordane Salomez, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w DLX
10.25–11.00
Od jednorazówek do długotrwałości: waga obiegu zamkniętego
- Pascal Brun, globalny menedżer ds. zrównoważonego rozwoju w H&M
- Ksenia Schnaider, założycielka i projektantka KSENIASCHNAIDER
- Marilyn Martinez, project menedżerka w Fashion Initiative, Ellen MacArthur Foundation (online)
- Bettina Heller, dyrektorka programu ds. zrównoważonej konsumpcji i produkcji, Program Środowiskowy ONZ (online)
- Moderatorka: Ewelina Antonowicz, przewodnicząca Fashion Revolution Poland i współzałożycielka Sustainable Fashion Institute
PRZERWA NA KAWĘ 20 min
11.20–11.55
Nowy krój mody: W stronę etycznej przyszłości
- Ngozi Okaro, założycielka Custom Collaborative
- Beata Wilczek, założycielka Unfolding Strategies
- Sinead Bovell, założycielka WAYE (online)
- Rachel Arthur, ekspertka od zrównoważonej mody, Środowiskowy Program ONZ (online)
- Moderatorka: Zuzanna Krzątała, menedżerka ds. projektów zrównoważonego rozwoju w „Vogue Polska”
11.55–12.45
ffVC Konkurs startupów
- Mateusz Zawistowski, dyrektor ff Venture Capital
- Szymon Machnikowski, dyrektor PR i marketingu „Vogue Polska”
12:50–13.00
Rozwijając strategię zrównoważonego biznesu
- Asli Ertonguc, dyrektorka generalna Poland & Baltics, BAT
13:00-13:10
Strategia przyszłości zrównoważonego biznesu
- Adrianna Wisińska, Sustainability Leader L’Oreal Luxe Division PL & BL
- Sandra Prętczyńska-Plichta, konsultantka BCG
PRZERWA NA LUNCH 13.10–14.10
14.10–14.30
Przyszłość zrównoważonego designu
- Stella McCartney, projektantka (online)
- Henrik Wenders, Chief Marketing Officer AUDI AG
- Moderatorka: Ina Lekiewicz, redaktorka naczelna „Vogue Polska”
14.30–14.45
Prezentacja raportu ,,Sustainability & Metaverse in Fashion: Opportunity or Threat” - Oktawian Zając, szef warszawskiego biura BCG
14.45–15.00
Metawers – obietnica czy zagrożenie?
- Cathy Hackl, wiceprezeska Avatar Dimension, autorka „Navigating the Metaverse”(online)
15.00–15.40
Moda cyfrowa: ubierając przyszłość
- Giovanna Graziosi Casimiro, założycielka Decentraland Fashion Week (online)
- Małgorzata Kudła & Adrian Hołota, założyciele Nueno
- James Gaubert, założyciel Republiqe
- Scarlett Yang, projektantka mody cyfrowej
- Mishi McDuff, dyrektorka generalna Blueberry Entertainment (online)
- Moderatorka: Kara Becker, dziennikarka współpracująca z "Vogue Polska"
15.40–15.55
Influencer marketing, metawers i greenwashing: jak stworzyć wiarygodną komunikację, która zmienia świat
- Lucy Shea, dyrektorka generalna w Futerra
PRZERWA NA KAWĘ 20 min
16.15–16.30
Awatary i kolekcje: jak rozumieć wartość w metawersie
- Daria Shapovalova & Natalia Modenova, założycielki DressX
16.30–17.00
NFT: Przyszłość inwestycji czy kolejna bańka?
- Tareq Nazlawy, Science.Magic Studios (online)
- Łukasz Trojan, ff Venture Capital
- Moderatorka: Zofia Zwieglinska, Glossy (online)
17.00–17.10
Na rozdrożu: Metawers, zrównoważony biznes i Ferrari
- Nicola Boari – założyciel NFAST, ex-Ferrari
- Agnieszka Szer Andrzejczak - Marketing & Communications, BCG
17.10–17.30
W obliczu końca świata, czy potrzebujemy więcej ubrań?
- Leanne Elliott Young + Cattytay, założyciele Institute of Digital Fashion
17.30–17.45
ZAKOŃCZENIE + wyniki grantu ffVC
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.