Piosenkarka, a ostatnio gwiazda musicalu „Wicked”, Ariana Grande, stworzyła kapsułową kolekcję biżuterii dla marki Swarovski. Premiera tej współpracy to nie tylko wydarzenie w świecie jubilerstwa, ale także manifest nowoczesnego glamouru, w którym precyzja rzemiosła spotyka się z artystyczną ekspresją.
Nowa kolekcja to celebracja muzyki, elegancji i indywidualnego stylu. Ariana Grande, znana z wyrazistego stylu i zamiłowania do ponadczasowej estetyki, wniosła do kolekcji własną wizję kobiecości – delikatnej, a przy tym silnej i przebojowej. Znajdziemy tu szesnaście wyjątkowych projektów, ozdobionych takimi detalami jak klucze wiolinowe, przezroczyste kryształy, delikatne perły. – Punktem wyjścia była muzyka, która naturalnie ewoluowała w biżuteryjne motywy. Chciałam połączyć dziedzictwo rzemiosła Swarovskiego z żywiołowym charakterem Ariany, tworząc linie, rezonującą z miłośnikami muzyki na całym świecie – mówi Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna marki.
Nowa definicja glamour
Kampania promująca kolekcję, sfotografowana przez legendarny duet Mert & Marcus, to czarno-biała oda do Złotej Ery Hollywood. Ariana Grande, uosabiająca współczesną diwę, hipnotyzuje na zdjęciach przenikliwym spojrzeniem. – Cieszę się, że mogłam wnieść swoją miłość do muzyki i wyrażania siebie do tej kolekcji. Nie mogę się doczekać, aż wszyscy będą cieszyć się tymi pięknymi dziełami tak samo jak ja – komentuje piosenkarka.
Ekskluzywna premiera
Kolekcja Ariana Grande x Swarovski zadebiutowała 28 stycznia 2025 r. w pop-upach najbardziej prestiżowych lokalizacji, m.in. w Harrods w Londynie, Galeries Lafayette w Paryżu i Mall of the Emirates w Dubaju. Teraz jest już dostępna w butikach Swarovski na całym świecie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.