Premiera ultralimitowanej kolekcji On x BEAMS
Japońska ikoniczna marka modowa BEAMS i szwajcarski brand sportowy On nawiązały przełomową współpracę. Jej efektem jest limitowana kolekcja, której przedpremierowa prezentacja odbędzie się 29 czerwca w BEAMS MEN SHIBUYA, a już 1 lipca projekty trafią do sprzedaży w warszawskim domu handlowym VITKAC.
BEAMS, założony w 1976 r. w Harajuku w Tokio, jest z pionierem wśród butików oferujących unikalne projekty modowe i lifestyle’owe z całego świata. Firma słynie z kreatywnych kolaboracji, które sprawiają, że ubrania i akcesoria zyskują nową jakość. BEAMS posiada ok. 170 sklepów w Japonii i Azji.
Założona w 2010 r. w Alpach Szwajcarskich marka On, od początku swojej działalności koncentruje się na inspirowaniu ludzi do aktywności fizycznej i pozostawania w ruchu. Innowacyjne rozwiązania, takie jak technologia CloudTec®, funkcjonalny design i proekologiczne podejście marki sprawiły, że przez kilkanaście lat zyskała globalną rzeszę fanów.
Współpraca dwóch tak ikonicznych brandów nie może pozostać niezauważona. BEAMS i On stworzyły ultralimitowaną kolekcję, która już 29 czerwca 2024 r. zostanie przedpremierowo zaprezentowana w BEAMS MEN SHIBUYA w Tokio. Zaledwie kilka dni później, bo 1 lipca, pojawi się w sprzedaży w warszawskim domu handlowym VITKAC.
Współpraca BEAMS i On: Upowszechnianie miłości do tenisa
W wyniku współpracy dwóch marek zrealizowana została kolekcja, która ma trafić zarówno do entuzjastów tenisa, jak i innych świadomych konsumentów świata mody. Projektanci korzystali ze szwajcarskiej technologii oraz doświadczenia BEAMS w zakresie promowania wysokiej jakości produktów lifestyle’owych.
Jak wiadomo, tenis jest sportem, który ma fanów na całym świecie i w znaczący sposób wpływa na modę. Świadczy o tym choćby aktualny trend tennis core. Dyscyplina słynie również ze swoich zasad, unikalnego języka i społeczności o wyrazistym stylu. Twórcom związanym z BEAMS i On zależało, by łącząc ponadczasową estetykę z nowoczesną kulturą młodzieżową i stylem ulicznym, tenis uczynić bardziej dostępnym, mniej elitarnym.
Buty On THE ROGER Pro Beams: Na co dzień i na kort
Centralnym elementem kolekcji powstałej w wyniku kooperacji szwajcarskiego brandu sportowego premium i ikonicznej japońskiej marki modowej, jest wyjątkowy projekt butów On THE ROGER Pro Beams, inspirowany stylem Rogera Federera. Zaprojektowano je jako buty lifestyle’owe, ale i takie, które doskonale sprawdzą się na korcie tenisowym. Elementy charakterystyczne? Syntetyczna skórzana cholewka, wytłoczone logo BEAMS na pięcie, flagi japońska i szwajcarska, złote detale oraz wkładka nawiązująca do wyglądu trawy Wimbledonu. Model pojawi się w sprzedaży w jedynie trzech miejscach na świecie, w tym w warszawskim domu handlowym VITKAC, gdzie będzie dostępnych tylko 30 sztuk.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.