Nowa polska marka kosmetyczna przekonuje, że pielęgnacja powinna być prosta

Do sprzedaży trafiły kosmetyki nowej polskiej marki. KLOO powstało z przekonania, że pielęgnacja skóry powinna być prosta i przyjemna. W ofercie znajdziemy kremy, serum i lotion stworzone ze starannie dobranych składników aktywnych.
Marka KLOO zadbała, by zarówno dopracowane formuły, jak i zapach czy design kosmetyków były przyjemne w użytkowaniu. Naturę połączono z zaawansowaną technologią, stawiając na sprawdzone, potwierdzone w badaniach rozwiązania. Przy tworzeniu receptur współpracowała doświadczona kosmetolożka Agata Zejfer.
W pielęgnacji skuteczność jest ważniejsza niż trendy
Kosmetyki KLOO przynoszą zarówno natychmiastowe, widoczne efekty, jak i te długofalowe, uwzględniające kompleksowe potrzeby skóry.
Krem dzienny Healthy Glow już po pierwszym nałożeniu rozświetli skórę. W jego składzie znajdziemy 10 proc. stężenie witaminy C oraz wyciąg z wąkroty azjatyckiej działającej przeciwzapalnie i regenerująco. Na noc świetnie sprawdzi się krem Overnight Reset z 0,05 proc. retinalem, pochodnym witaminy A. Wygładzi on zmarszczki, poprawi elastyczność skóry i zmniejszy widoczność przebarwień.

Pod krem warto nałożyć serum Anti-ox. Jego receptura zawiera działający antyoksydacyjnie kwas ferulowy i glutation, a także redukującą napięcie skóry argirelinę.
W ofercie KLOO znajdziemy również lotion Radiance Booster inspirowany azjatycką pielęgnacją. Kwasy AHA wygładzą skórę, a arbutyna rozjaśni i wyrówna koloryt cery.
Marka KLOO kocha piękno pod każdą postacią
Twórcy KLOO wierzą, że piękno nie ma określonego rozmiaru, wieku czy typu urody. Dlatego w swoich kampaniach rezygnować będą z promocji określonego kanonu czy lifestyle’u. Twarzą pierwszej reklamy została wokalistka Marcelina, której singiel „Karmelove” pokochały miliony Polaków.
– Energia, którą wokół siebie roztacza, to jest to, co ujęło nas od pierwszego spotkania z Marceliną. Uwielbiamy jej spontaniczność, otwartość i uśmiech! Inspiruje nas to, jak żyje – w górach, blisko natury, otoczona przyjaciółmi, ale też bywając w tzw. wielkim mieście, realizując siebie jako artystka, piosenkarka. W każdym otoczeniu Marcelina jest sobą, wierna wyznawanym wartościom, pielęgnująca to, co ważne dla niej – mówi Monika Thorne, współzałożycielka marki KLOO.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.