Znaleziono 0 artykułów
09.10.2024

Nowa polska marka kosmetyczna przekonuje, że pielęgnacja powinna być prosta

09.10.2024
Nowa polska marka kosmetyczna przekonuje, że pielęgnacja powinna być prosta (Fot. Materiały prasowe)

Do sprzedaży trafiły kosmetyki nowej polskiej marki. KLOO powstało z przekonania, że pielęgnacja skóry powinna być prosta i przyjemna. W ofercie znajdziemy kremy, serum i lotion stworzone ze starannie dobranych składników aktywnych. 

Marka KLOO zadbała, by zarówno dopracowane formuły, jak i zapach czy design kosmetyków były przyjemne w użytkowaniu. Naturę połączono z zaawansowaną technologią, stawiając na sprawdzone, potwierdzone w badaniach rozwiązania. Przy tworzeniu receptur współpracowała doświadczona kosmetolożka Agata Zejfer.

W pielęgnacji skuteczność jest ważniejsza niż trendy

Kosmetyki KLOO przynoszą zarówno natychmiastowe, widoczne efekty, jak i te długofalowe, uwzględniające kompleksowe potrzeby skóry.  

Krem dzienny Healthy Glow już po pierwszym nałożeniu rozświetli skórę. W jego składzie znajdziemy 10 proc. stężenie witaminy C oraz wyciąg z wąkroty azjatyckiej działającej przeciwzapalnie i regenerująco. Na noc świetnie sprawdzi się krem Overnight Reset z 0,05 proc. retinalem, pochodnym witaminy A. Wygładzi on zmarszczki, poprawi elastyczność skóry i zmniejszy widoczność przebarwień. 

Przy tworzeniu receptur kosmetyków współpracowała doświadczona kosmetolożka Agata Zejfer (Fot. Materiały prasowe)

Pod krem warto nałożyć serum Anti-ox. Jego receptura zawiera działający antyoksydacyjnie kwas ferulowy i glutation, a także redukującą napięcie skóry argirelinę.

W ofercie KLOO znajdziemy również lotion Radiance Booster inspirowany azjatycką pielęgnacją. Kwasy AHA wygładzą skórę, a arbutyna rozjaśni i wyrówna koloryt cery. 

Marka KLOO kocha piękno pod każdą postacią

Twórcy KLOO wierzą, że piękno nie ma określonego rozmiaru, wieku czy typu urody. Dlatego w swoich kampaniach rezygnować będą z promocji określonego kanonu czy lifestyleu. Twarzą pierwszej reklamy została wokalistka Marcelina, której singiel „Karmelove” pokochały miliony Polaków. 

– Energia, którą wokół siebie roztacza, to jest to, co ujęło nas od pierwszego spotkania z Marceliną. Uwielbiamy jej spontaniczność, otwartość i uśmiech! Inspiruje nas to, jak żyje – w górach, blisko natury, otoczona przyjaciółmi, ale też bywając w tzw. wielkim mieście, realizując siebie jako artystka, piosenkarka. W każdym otoczeniu Marcelina jest sobą, wierna wyznawanym wartościom, pielęgnująca to, co ważne dla niej – mówi Monika Thorne, współzałożycielka marki KLOO. 

Aleksandra Kupras
  1. Uroda
  2. Pielęgnacja
  3. Nowa polska marka kosmetyczna przekonuje, że pielęgnacja powinna być prosta
Proszę czekać..
Zamknij