Premierowo na Vogue.pl: Nowa kampania Nudyess
Bądź sobą! – zachęcają założycielki marki Nudyess, Agnieszka Sołoń i Sandra Do Manh. Po raz kolejny prezentują kampanię pozbawioną retuszu oraz upiększających i przekłamujących rzeczywistość filtrów. Jednocześnie zapraszają do współpracy modelkę dumną ze swoich odbiegających od wybiegowych standardów wymiarów, która w pełni celebruje swoją kobiecość.
Założycielki marki Nudyess rozwijają wizję opartą na naturalności, minimalizmie i autentyczności. W siódmej już odsłonie autorskiej marki idą jednak jeszcze o krok dalej – do udziału w kampanii zapraszają Holenderkę Iris Bakker. Modelka, która odbiega od powszechnie przyjętych wybiegowych standardów, pozuje przed obiektywem Marcina Kempskiego. Bez makijażu, w naturalnych, lekko zmierzwionych włosach i minimalistycznych projektach z najnowszej kolekcji marki.
– Chcemy pokazywać kobietom, że piękno nie ma jednego rozmiaru, jednego typu urody ani jednego ideału, do którego powinnyśmy dążyć – tłumaczą swój wybór Sołoń i Do Manh. – Każda z nas jest inna i dzięki temu wyjątkowa, a projekty Nudyess przeznaczone są dla wszystkich kobiet, niezależnie od rozmiaru i typu figury.
Te ostatnie, jak przystało na tę polską markę, kierują się przede wszystkim w stronę funkcjonalnej prostoty. To dopasowane sukienki, legginsy, body, ale też topy o różnych długościach, figi i szorty. Idealne do tego, by nosić je zgodnie z zasadą mix and match, w domu i na zewnątrz.