W nowej kolekcji polskiej marki Karen Arcanjo moda opowiada historie, pełniąc jednocześnie użytkową rolę. Ten kontrast, nawiązujący niejako do pełnej sprzeczności natury kobiet, odzwierciedlono w klasycznych, choć pełnych charakteru ubraniach.
Jak zdradzają twórcy, kampanię Karen Arcanjo na jesień-zimę 2024 zainspirowały nimfy. Ich pozorną delikatność, kryjącą jednak w sobie ogromną siłę, łatwo przetłumaczyć na język mody. To w końcu ubiór najlepiej pomaga nam wchodzić w nowe role, zwodzić i zmieniać się. To ubrania dostosowują swoje funkcje do naszych oczekiwań i potrzeb.
W kolekcji marki Karen Arcanjo dominują dzianiny i kożuchy
To połączenie wrażliwości ze zdecydowaniem, a romantyzmu z rozwagą, przebija nie tylko z warstwy wizualnej kampanii, lecz przede wszystkim z jesienno-zimowych projektów marki. To plejada flagowych dla brandu kożuchów i miękkich dzianin, które mogą być przedłużeniem delikatnej lub dominującej natury. Podkreślające sylwetkę sukienki, odpowiednio wystylizowane, ujawnią swoją introwertyczne lub ekstrawertyczne oblicze. A krótkie futerka nawiązują do największych trendów z wybiegu.
Całość dopełnia modna paleta barw: gołębie szarości i limonka, a także subtelne beże i ecru.
Photo: Miley Bukowiecka
Photo Assistant: Emilia Pasoń
Modelka : Magdalena Chachlica / Model Plus
Makeup & hair artist: Sandra Torłop
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.