Premierowo na Vogue.pl: Nowa odsłona KOPI
Nadal vintage, ale tym razem mniej odległe, bo z przełomu lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych. Założycielka marki KOPI, Natalia Kopiszka inspiracji szuka w latach swojego dzieciństwa. Projektuje wyraziste formy, rzeźbi je w fakturę węża i zachęca, by łączyć je ze sportowymi stylizacjami. Ma też podwójne powody do świętowania. Z premierą nowej kolekcji zbiegają się bowiem drugie urodziny flagowego butiku jej marki.
Zamiast rewolucji – wierność ulubionym formom. Uzupełnionym jednak o nowe detale, techniki i zastosowania. W najnowszej odsłonie swojej marki Natalia Kopiszka nadal inspiruje się stylem vintage. Zamiast jednak szukać natchnienia w babcinej szkatułce, powraca pamięcią do lat 90. i przełomu mileniów. Zachęca, by wyrazistą biżuterię łączyć ze sportowymi stylizacjami, a sesję wizerunkową realizuje wspólnie z Olą Golczyńską przy użyciu zarówno cyfrowego, jak i analogowego aparatu.
W najnowszej odsłonie KOPI dominują kolczyki i nausznice, które można nosić w różnych konfiguracjach. Zyskują nową fakturę – chropowatą jak skóra węża. W kolekcji pojawia się też jednak pierścionek w kształcie obręczy. Do noszenia na palcu, ale też jako element naszyjnika. Całość, jak zwykle w przypadku KOPI, wykonano wyłącznie z materiałów szlachetnych (złota, srebra) oraz mosiądzu.
Zdjęcia: Ola Golczyńska
Modelka : Nicol / Uncover Models
Makijaż: Marta Podbielska
Stylizacja: Natalia Kopiszka