Ekipie kreatywnej współpracującej z marką ATOMY po raz kolejny udało się stworzyć kampanię na światowym poziomie. Kolekcję torebek na wiosnę-lato 2022 promują melancholijne kadry, w których kompozycja jest równie ważna, co produkt.
ATOMY i geometria to zgrany duet. W wiosenno-letniej kolekcji polskiej marki także dominują geometryczne formy – czasem o ostrych kątach, a kiedy indziej tworzone na bazie półokręgu albo wariacji na temat figur, chociażby trapezu.
Nie zmienia się też minimalistyczny charakter torebek. Utrzymane w duchu nowej prostoty projekty przykuwają wzrok i niosą w sobie spory potencjał stylizacyjny – sprawdzą się na co dzień i na wieczór, do pracy i na wakacje.
Czystość i wszechstronność tych form podkreśla kampania zdjęciowa, którą dla marki po raz kolejny zrealizował duet Kulesza & Pik we współpracy z Olivią Kijo, która odpowiadała za stylizacje. W jej interpretacji małe worki ze skóry stają się uzupełnieniem ciężkiej sukienki z bufami, sztywne modele do ręki dopełniają trencze w męskim stylu, a błękitne torebki w kształcie półokręgu przełamują klasyczny charakter czarnego garnituru.
Kolekcja wiosna-lato 2022 pojawi się w sprzedaży na francuskiej platformie Printemps, a także w Harrodsie. ATOMY zostaną tym samym trzecią polską marką dostępną w tym prestiżowym domu towarowym.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.