02.10.2019
Premierowo na Vogue.pl: Elementy jesień-zima 2019-2020
Projektowanie płaszczy sprawia mi największą przyjemność. Konstruując kolejne modele, zawsze myślę o naszych klientkach i o tym, czego oczekują – mówi Marta Garbińska-Włodarczyk, dyrektor kreatywna i projektantka marki Elementy. W nowej kolekcji znajdziemy więc dobrze znane modele, a także nowości, które uzupełnią sezonową garderobę.
Elementy to polska marka, która od początku swojej działalności stawia na zrównoważoną modę, transparentność cen, lokalną produkcję oraz wspieranie inicjatyw społecznych. Co więcej, projekty marki to inwestycja, bo klasyczne modele przetrwają próbę czasu. Klientki pokochały perfekcyjnie skrojone płaszcze, a także kopertowe sukienki na co dzień.
W jesienno-zimowej odsłonie Marta Garbińska-Włodarczyk proponuje więc fankom marki dobrze znane klasyki: wełniany płaszcz Coco, który w tym sezonie zyskał rdzawy kolor, kopertową sukienkę Marzec z długim rękawem, sukienkę Leyę z głębokim dekoltem w kształcie litery „V”, a także model Lange z golfem, tym razem wykonany z miękkiej dzianiny. Wśród nowości na uwagę zasługuje także jednorzędowy płaszcz Marianne. Dostępny w dwóch odcieniach: rdzawym pomarańczu i butelkowej zieleni to model z szerokim kołnierzem i prostej formie. Bomberki z ciepłego moheru to z kolei ukłon w stronę kobiet, które cenią sportową elegancję.
Jak przystało na polską markę, istotną rolę odgrywają wykorzystane w kolekcji materiały. Wełna merynosów i kaszmir, z których powstały m.in. czapki, a także cupro i lyocell, które są materiałami w 100 proc. biodegradowalnymi. – Cupro jest jednym z moich ulubionych materiałów. Lekkie, wygląda szlachetnie i jest bardzo przyjemne dla skóry – dodaje Marta Garbińska-Włodarczyk.