Znaleziono 0 artykułów
19.04.2021

Premierowo na Vogue.pl: Innowacyjna kampania marki Levi’s

19.04.2021
Jaden Smith (Fot. Materiały prasowe)

Nowa kampania Levi’s zamiast zachęcać do zakupów, inspiruje do dobrych praktyk. „Kupuj lepiej, noś dłużej” – brzmi hasło kampanii. Przy czym „dłużej” oznacza dekady. 

– Moje ulubione levisy są z lumpeksu i prawdopodobnie są starsze ode mnie – mówi Jaden Smith w nowej kampanii denimowego brandu. W tym sezonie marka po raz kolejny razem z młodymi liderami zmiany namawia do przemyślanych wyborów konsumenckich i wspierania odpowiedzialnych inicjatyw. Hasło kampanii brzmi „Kupuj lepiej, noś dłużej”. Przy czym „dłużej” nie oznacza kilku sezonów, a dekady i pokolenia. 

Levi’s namawia nie tylko do odpowiedzialnego kupowania, lecz także do dbania o ubrania, dawania im drugiego życia. Zachęca, by szukać levisów w drugim obiegu i w drugi obieg wypuszczać – odsprzedawać, gdy się znudzą. Przypomina, że można je naprawiać i przerabiać w jednym z Tailor Shopów prowadzonych przez markę. – Rzeczy z drugiej ręki mają swoją historię i jest w tym coś wyjątkowego – mówi Emma Chamberlain, influencerka i ekspertka od mody vintage, jedna z bohaterek kampanii. Udowadnia, że żeby mieć świetne markowe ubranie, nie trzeba sięgać po nowe produkty. Chamberlain i Levi’s lansują modę na oszczędność. Zauważają, że w ciągu ostatnich dwóch dekad liczba ubrań, które mamy w szafach, podwoiła się, a to niedobre ani dla naszych portfeli, ani dla środowiska. Mniej, znaczy lepiej.

Xiya Bastida (Fot. Materiały prasowe)

Kampania podnosi świadomość w wielu obszarach. Przypomina o transparentnej produkcji, innowacyjności w szukaniu trwałych materiałów i odpowiedzialnej konsumpcji. To zmiana języka reklamy i sposobu myślenia o produkcji, do których przywykliśmy. – Inwestujemy w jakość, w produktach szukamy trwałej wartości – mówi Paul Dillinger, wiceprezes Levi’s ds. innowacji. Ma na myśli wartość sensu stricto, ale też tę sentymentalną i symboliczną. Połączenie trzech komponentów – marki, doskonałego wykonania i emocji – sprawia, że ubrania Levi’s nie starzeją się. Zachowują wartość rzeczywistą i estetyczną. Zgodnie z hasłem kampanii – można nosić je dłużej. 

Marka wspiera działania na rzecz klimatu, inwestuje w odpowiedzialne technologie i materiały, takie jak bawełna konopna, promuje zrównoważone praktyki produkcyjne, jak na przykład „Water <Less”. Już dziś około dwóch trzecich produktów Levi’s powstaje przy mniejszym zużyciu wody. Pozwoliło to zaoszczędzić w ostatnim czasie ponad 4 mld litrów wody i recyklingować 10 mld litrów. 

Z innowacji Levi’s mogą korzystać i rozwijać je wszystkie zainteresowane firmy, są dostępne w systemie open source. Levi’s oddaje im know-how za darmo, w słusznej sprawie. 

 

W słusznej sprawie działa też sześcioro ambasadorów kampanii. – Sami jesteśmy innowatorami, więc celebrujemy pionierów. W tych młodych ludziach usłyszeliśmy swój głos – mówi Jennifer Sey, prezeska Levi’s. Wybór marki padł na meksykańską aktywistkę klimatyczną Xiye Bastidę, Melati Wijsen, która już jako nastolatka doprowadziła do zakazu używania plastikowych toreb, słomek i styropianu na rodzinnej wyspie Bali, Marcusa Rashforda MBE – brytyjskiego piłkarza, filantropa i działacza na rzecz osób bezdomnych i dzieci z ubogich rodzin. Pozostali to wspomniana Emma Chamberlain, Jaden Smith i Xiuhtezcatl – młody muzyk, który rapuje o sprawiedliwości klimatycznej. W najbliższych miesiącach marka pokaże filmy wideo z każdym z nich w roli głównej. Na pierwszym planie są tu idee, ubrania Levi’s – na drugim. 

Emma Chamberlain

Emma Chamberlain

Jaden Smith

Jaden Smith

Marcus Rashford

Marcus Rashford

Melati Wijsen

Melati Wijsen

Melati Wijsen

Xiya Bastida

Xiya Bastida

Xiuhtezcatl

Xiuhtezcatl

Xiuhtezcatl

Kamila Wagner
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: Innowacyjna kampania marki Levi’s
Proszę czekać..
Zamknij