Premierowo na Vogue.pl: Kampania Affair wiosna-lato 2020
Twórczynie marki z warszawskim rodowodem inspiracji szukają tym razem w beztroskiej Kalifornii. Współczesne sylwetki miksują z nawiązaniami do stylu lat 80., udowadniając jednocześnie, że nie ma nic lepszego niż zgrabne połączenie surowego oversize’u z opływową formą.
– Te rzeczy są dla nas, silnych kobiet, które pracują, wychowują dzieci, codziennie załatwiają dziesięć tysięcy rzeczy, biegając po mieście – mówiły nam założycielki marki Affair, gdy w maju tego roku debiutowały na rynku. Główna projektantka Aleksandra Dubińska i czuwająca nad formalną stroną konceptu, Marta Kudła, od początku postawiły na lokalną i ograniczoną ilościowo produkcję, ale też bardzo sprecyzowaną estetykę – miks kobiecości z maskulinizmem oraz połączenie mocnego oversize’u z lekką, opływową formą. W sezonie wiosna-lato 2020 przyjaciółki i wspólniczki jeszcze intensywniej eksplorują te motywy. Jednocześnie szukają jednak inspiracji w modzie lat 80. i energii Kalifornii, do której Dubińska ma szczególną słabość.
Co nowego znajdziemy więc w wiosenno-letniej odsłonie Affair? Przede wszystkim kurtki i spodnie z jasnego, spranego dżinsu, idealne do tego, by nosić je pod postacią osadzonego w stylu retro total looku, ale też lateksową ramoneskę o oversize’owym fasonie. Nadal bawiąc się tym, co męskie, i tym, co kobiece, twórczynie marki proponują w tym sezonie sporo zwiewnych, eterycznych sukienek, ale też świetnie skrojone garnitury i zabudowane koszule. Czerń, która dominowała w debiutanckiej odsłonie Affair, wypierają letnie odcienie soczystego różu, fioletu oraz nieśmiertelna biel. Wszystkie projekty uszyte zostały w Polsce, z naturalnych i przyjemnych w noszeniu tkanin: jedwabnej satyny, bawełny i wiskozy.