Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Allure” marki Moye
Każda kolekcja jest dla nas punktem zwrotnym. Pozwala nam na nowo zdefiniować jedwab i nadać mu nowy wymiar – przyznają założycielki Moye. Na łamach Vogue.pl premierowo prezentujemy nową kolekcję marki, w której królują zmysłowość i elegancja.
Siostry Magdalena i Melania Wyszomierskie w projektach Moye od początku stawiają na komfort i wysoką jakość wykonania. Polki szybko zwróciły uwagę na jedwabną bieliznę i ubrania marki, które dzięki prostym fasonom można ze sobą swobodnie łączyć. Najnowsza kolekcja „Allure” to uniwersalne projekty, które mogą być noszone jako luksusowa odzież domowa lub stanowić element codziennych i wieczorowych stylizacji. – „Allure” to do tej pory najbardziej wieczorowa kolekcja Moye, która zaciera granice między tym, co nosimy w domu i poza nim – mówią właścicielki marki.
Wśród propozycji znajdziemy więc minimalistyczne spodnie i marynarkę z jedwabnej satyny, które w komplecie sprawdzą się jako szykowny garnitur lub zmysłowa piżama. Halka z rozcięciem z boku i prostym dekoltem to sukienka idealna dla fanek skandynawskiego stylu, która dodatkowo podkreśla kobiecą sylwetkę. Uwagę przyciągają oversize’owe koszule, a także modele o klasycznym kroju. Nie zabrakło delikatnej bielizny, a także dodatków, które uzupełniają kolekcję. Turban wpadnie w oko kobietom szukającym oryginalnych akcesoriów, a te śledzące trendy zainspirują się dużą kokardą i scrunchie w stylu lat 90. Nowością w ofercie jest jedwabna torebka woreczek, bez której trudno sobie wyobrazić wieczorne wyjście.
W kolekcji w całości wykonanej z naturalnego jedwabiu króluje czerń, przełamywana odcieniami głębokiego bordo oraz migdałowego beżu. Wszystko jest wykonane z dbałością o najmniejszy szczegół, tak aby projekty marki przetrwały próbę czasu i nieustanne zmiany trendów.