Premierowo na Vogue.pl: kampania Kopi wiosna-lato 2019
Stare spotyka nowe. Tak można podsumować najnowszą odsłonę marki Kopi. Jej założycielka i projektantka – Natalia Kopiszka – nie rezygnuje bowiem z inspiracji stylem vintage i zawartością babcinej szkatułki. Jednocześnie po raz pierwszy tworzy uniseksowe formy i do udziału w kampanii zaprasza mężczyznę.
Mniejsze i większe sygnety, które można nosić pojedynczo lub w zbiorach, nieregularne, grube sznury pereł, złote kolczyki w różnych rozmiarach i kilka ozdób do włosów. Natalia Kopiszka w sezonie wiosna-lato 2019 zdecydowanie kieruje się w stronę surowego, ale bardzo wyrazistego minimalizmu. Nie oznacza to jednak, że rezygnuje ze swoich największych inspiracji. Kopi nadal jest marką wyrosłą z zamiłowania do mody vintage, w której pobrzmiewają nostalgia za latami dzieciństwa projektantki oraz garderobami jej mamy i babci.
Sezon letni oznacza także sporo nowości. Mowa tu nie tylko o wcześniej nieobecnych w kolekcjach Kopi formach. Kopiszka po raz pierwszy tworzy też uniseksowe akcesoria, które w niezwykle surowej i androgynicznej kampanii prezentowane są zarówno przez modelki, jak i modeli. Mężczyźni mogą wybierać wśród sygnetów, złotych nausznic i jedwabnych apaszek, do których stworzenia projektantka po raz kolejny zaprosiła polską artystkę. Jej wybór padł tym razem na Joannę Fluder, założycielkę marki JAD.