Premierowo na Vogue.pl: Kampania LEBRAND Pre-Fall 2020
Nowy rok, nowe wyzwania? Na pewno dla marki LEBRAND, założonej przez Paulinę Pyszkiewicz, która rozpoczyna 2020 rok z planem jeszcze większej ekspansji na międzynarodowe rynki pierwszą w historii kolekcją Pre-Fall i nowym, uproszczonym logo. Zdaniem twórców marki ma jeszcze bardziej podkreślać minimalistyczny charakter jej projektów.
Płaskorzeźby z placu Konstytucji, dzieła Xsawerego Dunikowskiego z Królikarni i pomnik Syreny – wizerunki kobiet umieszczone w przestrzeni miejskiej Warszawy w najnowszej kampanii LEBRAND towarzyszą zdjęciom pierwszej w historii marki kolekcji Pre-Fall.
Lokalność stoi w tym projekcie niejako w opozycji do globalnych aspiracji Pauliny Pyszkiewicz. Marka, którą założyła w 2014 r., dziś jest już reprezentowana przez zagraniczną agencję, a jej kolekcje prezentowane są w showroomach w Antwerpii i Paryżu. Zwiększenie częstotliwości pokazywania kolekcji do czterech rocznie to więc wynik coraz silniejszego adaptowania się LEBRAND do wymogów międzynarodowych rynków.
Sezon Pre-Fall 2020 to według Pyszkiewicz połączenie minimalizmu lat 90. (widać tu szczególne nawiązania do estetyki Calvina Kleina i Helmuta Langa z tamtych lat) z subtelną estetyką lat 40. Prostocie formy towarzyszą szlachetne materiały, a oszczędnej palecie kolorystycznej wyrafinowane detale: duże, kryte guziki, plisy, marszczenia przy dekoltach sukienek i wstążki zdobiące rękawy oversize’owych żakietów ze skóry.
Fotografka: Zuza Krajewska/ Warsaw Creatives
Asystent fotografki: Antoni Becker
Modelka: Agnieszka Żulewska
Stylizacja: Olivia Kijo
Makijaż: Agnieszka Wilk
Fryzury: Emil Zed