Premierowo na Vogue.pl: Kampania Madelle wiosna-lato 2019
Polska marka, założona w 2013 roku przez Magdalenę Magnon, powraca z nową kolekcją, w której dominują biel i zieleń.
– Nigdy nie goniłam za zmieniającymi się trendami. Wypracowałam swój własny styl, który jest zbieżny z moim gustem. W końcu zapanowała harmonia pomiędzy mną, a moją kolekcją – mówi Magdalena Magnon o najnowszych propozycjach Madelle. Francuska elegancja płynnie łączy się tu z dziewczęcym wdziękiem i krojami nawiązującymi do lat 70-tych.
W kolekcji dominuje jedwab, który w tym sezonie w dalszym ciągu zdobią, zaprojektowane specjalnie dla marki, wzory. Sukienki długości midi przyciągają spojrzenia detalami w postaci powlekanych materiałem guzików, a także romantyczne bufki i marszczenia. Projektantka nie zapomina także o innych tkaninach idealnych na lato, takich jak bawełna czy len, z którego powstała sukienka i koszula z haftami. Znajdziemy tu także eleganckie komplety w odcieniach głębokiej czerni i beżu, składające się ze spodni i wiązanych w pasie marynarek.
Bohaterką kampanii została kalia, która swoją symetrią i wyrazistą formą nawiązuje do projektów Madelle. Wykonane w Polsce mają przede wszystkim podkreślać kobiecość. W nawiązaniu do kwiatu, została wybrana także paleta kolorystyczna, w której królują biel i zieleń.