Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Girls” marki NAGO
Projektują świadomie, wyłącznie z ekologicznych materiałów i zgodnie z ideą zero waste. Teraz chcą dodatkowo zachęcić kobiety do zaakceptowania swojego wyglądu i pokochania siebie. Założyciele marki NAGO właśnie ruszają z kampanią „Girls”, której bohaterki pokazują, że piękno nie ma jednej definicji.
Nowy rok skłania do zmian. NAGO dopasowuje swoją rozmiarówkę do różnych kształtów, zachęcając kobiety, by zrezygnowały z nierealnych wymagań wobec własnego ciała. I poczuły się dobrze same ze sobą – nago i w ubraniach polskiej marki.
– Nasze klientki są w różnym wieku, noszą różne rozmiary i reprezentują różne style. Chcemy, żeby ubrania NAGO stanowiły bazę garderoby każdej z nich. Dostajemy wiele komentarzy od klientek – czasami nasze ubrania nie są dopasowane do ich sylwetek. Dlatego w tym roku jednym z naszych wyzwań będzie ulepszenie i poszerzenie dotychczasowej rozmiarówki – mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.
Ilustracją noworocznych postanowień marki NAGO jest kampania „Girls” autorstwa Karoliny Wilczyńskiej (jednej z najciekawszych fotografek młodego pokolenia, która podbija media społecznościowe). Przed jej obiektywem stanęły dziewczyny (w większości nieprofesjonalne modelki) w różnym wieku (od 22 do 57 lat), reprezentujące zróżnicowane typy sylwetki. Oczywiście ubrane w rzeczy z kolekcji NAGO – body w odcieniu rozbielonej ceglanej czerwieni, wygodne pastelowe bluzy z suwakami, golfy i elastyczne spódnice.
Zdjęcia: Karolina Wilczyńska
Makijaż: @Zyzy.makeup
Stylizacja: Robert Kiełb
Produkcja: Daria Bartczak / NAGO
Modelki: Patrycja Jabłkowska, Sandra Kpodonou, Eliza Krakówka, Phoebe Nicette, Krystyna Kołodko, Jagoda Porębska, Alicja T.