Premierowo na Vogue.pl: Kampania Nudyess jesień 2019
Chciałyśmy zaproponować naszym klientkom możliwość tworzenia garderoby modułowej – mówią założycielki Nudyess. Kobiece piękno i minimalistyczne, zmysłowe ubrania marki możemy podziwiać w nowej kampanii.
Nudyess to autorski projekt stworzony w 2018 roku przez Agnieszkę Sołoń oraz Sandrę Do Manh. Założycielki marki wychodzą z założenia, że kobieca sylwetka najlepiej wygląda w minimalistycznych, dopasowanych ubraniach. W ofercie Nudyess znajdziemy projekty w odcieniach beżu i szarości, przełamanych bielą i czernią.
W nadchodzącym sezonie marka dalej proponuje klasyki w komfortowym wydaniu, wykonane z prążkowanej bawełny, która świetnie modeluje sylwetkę. Najnowsze propozycje to przede wszystkim otulające sylwetkę sukienki z długim rękawem, spódnice oraz legginsy. Całość uzupełnia szeroka gama topów, dopasowane golfy, kardigany, bluzki z odkrytymi plecami, a także zmysłowe body z długim rękawem. Wszystkie projekty powstały z myślą o uniwersalnej garderobie, której elementy można swobodnie ze sobą łączyć.
Na potrzeby kampanii modelka Zuzanna Krzątała pozowała w wersji no make-up, na jednolitym tle. Zdjęcia podkreślają zarówno projekty, jak i piękno kobiecego ciała.