Premierowo na Vogue.pl: Kampania Roboty Ręczne wiosna-lato 2020
Słoneczne wakacje na łonie natury, najlepiej nad polskim morzem. I koniecznie z wiklinowym koszem w dłoni. W nowej kolekcji polskiej marki torebki zdobią skórzane elementy.
Swoją przygodę z modą Marta Iwanina-Kochańska zaczęła od robionych na drutach swetrów i czapek. Projektantka i właścicielka marki Roboty Ręczne stopniowo poszerzała ofertę, wprowadzając do kolekcji wiklinowe kosze, klapki, a także kapelusze. Od początku istnienia marki stawiała także na slow fashion, dlatego wszystkie produkty są dostępne wyłącznie na zamówienie, a tworzą je lokalni rzemieślnicy.
Nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2020 projektantka postanowiła sfotografować nad Morzem Bałtyckim: – Jego niezmienność jest inspirująca, uspokajająca, tajemnicza. Ponadczasowy krajobraz i niekończąca się pustka wzbudzają refleksje. Co roku inne, nowe, ciekawsze. Za każdym razem w towarzystwie tej samej mgły, wiatru, ruchu traw i zapachu lasu – mówi Marta Iwanina-Kochańska.
Kolekcja „Alone But Not Lonely” to przede wszystkim dobrze znane fankom marki wiklinowe i rogożynowe koszyki, które w tym sezonie zostały uzupełnione o skórzane detale: dynamiczne chwosty, wymienne paski i rączki. Misternie wykonane, staną się nieodłącznym elementem letnich stylizacji.