Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Solo tu” marki Groovy
Klasyka, tęsknota i sensualność – tymi słowami właścicielki i projektantki polskiej marki biżuterii zapowiadają nową kolekcję, w której nostalgia łączy się z kobiecością we włoskim wydaniu.
Za łódzką marką Groovy stoi duet projektowo-wykonawczy: Joanna Mach i Dorota Staniec. Absolwentki akademii sztuk pięknych w swoim rodzinnym mieście stworzyły markę, która jest skierowana do indywidualistek. W ich wizji biżuteria przestaje być zwykłym przedmiotem. Naszyjnik, pierścionek czy bransoletka mają pobudzać zmysły i wyobraźnię. Zakochane w klimacie retro i muzyce projektantki oferują biżuterię tworzoną z wykorzystaniem tradycyjnych technik złotniczych.
Ich najnowsza kolekcja „Solo tu” łączy przeszłość z elementami popkultury. Projektantki do jej stworzenia zaprosiły mistrza Sylwestra Pietrasa, grawera narzędziowego: – Grawerstwo to przede wszystkim dobry rysunek i umiejętność posługiwania się rylcem – mówi Pietras. Dzięki temu w kolekcji znajdziemy wykonane bez udziału narzędzi mechanicznych litery. Nieregularne zawieszki w wizji projektantek stają się codziennym talizmanem. W połączeniu z grubymi łańcuchami nawiązują do stylu lat 90., po którego motywy chętnie sięgają także zagraniczne domy mody.
Kolekcję, w której ważną rolę odgrywa utwór Matia Bazar „Solo tu”, uzupełniają kolczyki i obrączki zdobione grawerem zaprojektowanym przez Joannę i Dorotę. Wszystko utrzymane w duchu włoskiego dolce vita i stylu współczesnych włoskich ikon z Donatellą Versace, FrancąSozzani i Giovanną Battaglią na czele. Kobiecość w ich wydaniu oznacza nieskrępowaną niczym ekspresję. Dokładnie taka ma być biżuteria Groovy – osobista i zachwycająca.