Wzór kolczyków, który stał się inspiracją dla całej nowej kolekcji KOPI Natalia Kopiszka zaprojektowała 6 lat temu. Biżuteria wyrzeźbiona w modelinie, zgodnie z zasadami ręcznego rzemiosła, powstała na warsztatach Art & Fashion, których tematem przewodnim była cielesność.
Natalia Kopiszka zinterpretowała cielesność w nieoczywisty sposób, który do dziś wyróżnia markę KOPI. Kształty, inspirowane twórczością francuskiego rzeźbiarza, malarza, poety Jeana Arpa, wymykają się prostym interpretacjom. Są przy tym zmysłowe, kobiece, radosne, czyli zgodne z charakterem innych projektów marki.
Nowa kolekcja nawiązuje też do stylu Y2K, wpisanego w charakterystyczną estetykę brandu: kula ze srebra i otulające je nieregularne rzeźbiarskie formy z pozłacanego mosiądzu nawiązują do trendów sprzed dwóch dekad. Biżuterię można dowolnie łączyć, tworząc niepowtarzalne zestawy, składające się z kolczyków, nausznic, naszyjników i pierścionków.
Autorką sesji promocyjnej jest Monika Mróz, która pracując nad zdjęciami, korzystała z aparatu analogowego Mamiya RZ67. Przed obiektywem stanęła Kaja Góral. Efektem tej współpracy są fotografie, wykonane w miękkim świetle, na różowym tle, przywołującym na myśl pierwsze kampanie marki. Tematem sesji jest słodycz, dlatego biżuteria w niektórych ujęciach może przypominać piętrowy deser, podany na lustrzanej tacy z kolekcji KOPI HOME.
Nazwa kampanii, rzucona w formie świetlnego napisu na modelkę, odwołuje się do estetyki z przełomu wieków.
Cała kolekcja dostępna jest w butiku KOPI na ulicy Oleandrów w Warszawie, a także w sklepie online.
Art Direction: Natalia Kopiszka @nataliakopiszka
Zdjęcia: Monika Mróz @mrozmm
Wideo: Draże Films @draze.films
Make-up: Darya Talashka @by_dunya
Scenografia: Justyna Bugajczyk / Ukwiał Ukwiał @ukwial_ukwial
Modelka: Kaja Góral / Rebel Models @kajagoral
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.