Kampania Stardust, biżuteryjnej marki Jumeirah tworzonej przez Izabellę Budryn, czerpie inspiracje z astrologii. Gwiazdy, konstelacje i znaki zodiaku to główny temat nowych projektów.
W kolekcji znaleźć można dwanaście łańcuszków z konstelacjami odzwierciedlającymi znaki zodiaku. Każdy z nich jest zapisem międzygwiezdnej energii, wytworzonej w dniu narodzin. Ponieważ naszyjniki są personalizowane, można je traktować jak osobisty amulet.
Oprócz naszyjników z gwiezdnymi konstelacjami w kolekcji znalazły się również kolczyki i naszyjniki z kryształami i kamieniami szlachetnymi, które mają przywracać harmonię i pomóc połączyć się z Matką Ziemią. Użyte kamienie zostały sprowadzone z Indii, Meksyku oraz Brazylii.
Biżuteria Jumeirah wytwarzana jest z 14 i 18-karatowego złota i certyfikowanych diamentów. Marka współpracuje z Polskim Towarzystwem Gemmologicznym. Każdy diament dostępny w ofercie został oceniony i przeanalizowany pod kątem naturalnego pochodzenia.
Kolekcja dostępna jest od 31 stycznia 2022 roku na www.izabellabudryn.com oraz stacjonarnie w Warszawie (Złota 44, He Concept, Moliera2, Vanda Novak).
Fotograf: Łukasz Pęcak
Asystent fotografa: Otto
Dyrektor artystyczny: Tomasz Ukleja
Producent: Izabella Budryn
Modelki:
Izabella Budryn
Olya Shamrai
Thais Mgiongo
Lithi Fer
Lea Everen
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.