Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja „Więzi” marki Umiar
Polska marka po raz pierwszy prezentuje projekty dla mężczyzn. Ażurowe struktury i łańcuchy z nowej kolekcji spodobają się każdemu, niezależnie od płci. – Odchodzimy od tradycyjnego rozróżnienia na ozdoby dla mężczyzn i kobiet – mówią założycielki marki Umiar.
Proste i wyraziste formy oraz wysoka jakość materiałów to charakterystyczne cechy biżuterii marki Umiar, którą w 2015 r. założyły Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska.
Projektantki pozostają wierne minimalizmowi. W nadchodzącym sezonie stawiają na wykonane ręcznie, z pojedynczych ogniw, wyraziste łańcuchy, a także ażurowe siatki. Czerpiąca z architektury kolekcja „Więzi” opowiada o relacjach między dwojgiem ludzi: – Dzięki temu, że istnieją połączenia pomiędzy elementami, czyli więzi, może powstać coś pełnego i pięknego, zarówno w biżuterii, jak i relacji z drugim człowiekiem – mówią Malwina Wysińska i Magdalena Brzozowska.
jewellery UMIAR • WIĘZI collection from UMIAR on Vimeo.
Na zdjęciach utrzymanych w stonowanej kolorystyce, projekty marki wysuwają się na pierwszy plan. Nowością są uniseksowe modele: spinki do mankietów, szpilki do marynarek, a także znane z amerykańskich westernów krawaty bolo. W wersji marki tracą jednak stricte kowbojski charakter. Jako elegancki dodatek bolo dopełni męski look, a w damskiej stylizacji sprawdzi się jako naszyjnik, najlepiej w połączeniu z łańcuchowym chockerem. – Od początku istnienia marki chciałyśmy tworzyć biżuterię, którą mogliby zainteresować się także mężczyźni. Odchodzimy od tradycyjnego rozróżnienia na ozdoby dla mężczyzn i kobiet – opowiadają projektantki.
Kampanię kolekcji WIĘZI przygotowali:
zdjęcia: Magdalena Kozicka
modele: Weronika / Uncover Models, Jakub / Rebel Models
makijaż i włosy: Iza Kućmierowska
stylizacja: Malwina Wysińska, Magdalena Brzozowska
produkcja: agencja Fashion Valley.