Nowa polska marka beauty La Bomba powstała w duchu self-care. Kosmetyki mają uzdrawiać ciało i koić duszę. Zdjęcia z pierwszej kampanii podkreślają naturalne piękno kobiety.
Dzięki nawilżającym creamerom na bazie masła shea powstały kule do kąpieli i sole aromaterapeutyczne, które wpływają pozytywnie na ciało i duszę. La Bomba Bath to niezbędny element self-care. Kampania nowej marki pokazuje naturalne piękno kobiety, więc zdjęcia Doroty Szulc nie zostały poddane obróbce w programie graficznym.
Wraz z premierą kampanii La Bomba Bath zadebiutował Solid Body Balm, krem do ciała w kostce, stworzony na bazie lawendy i olejku makadamia. Krem świetnie się rozprowadza, nawilżając skórę i nadając jej delikatne, satynowe wykończenie. Niedługo pojawią się również kostki peelingujące oraz olejki nawilżające. Zgodnie z założeniem twórców marki plastikowe opakowania mają zastąpić lniane woreczki, metalowe pudełka i produkty bez zbędnych opakowań.
La Bomba Bath inspiruje się ludźmi, podróżami i tradycyjnymi metodami dbania o kondycję ciała i głowy. Tak powstał też „JOURNAL”, który marka rozpoczęła krótkim wywiadem z Alicią Rountree. Może jej podejście do życia zainspiruje nas wszystkich do wprowadzenia małych, ale istotnych zmian w codzienności?
Zdjęcia: Dorota Szulc / IVY Management
Modelka: Zuzanna Krzątała / Model Plus
Makijaż: Kama Jankowska
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.