W nowej kolekcji Anna Orska połączyła to, co najpiękniejsze w biżuterii, z tym, co najbardziej charakterne w tatuażu. W limitowanej linii „Tattoo” znajdziemy długie naszyjniki z okrągłą zawieszką, wyraziste łańcuchy, asymetryczne kolczyki, breloki, pierścionki i sygnety. W kampanii wystąpiła Mela Koteluk.
Tatuaże zainspirowały Annę Orską do stworzenia limitowanej kolekcji. „Tatoo” marki Orska pozwala ozdobić dłonie, nadgarstki i dekolty.
W kolekcji pojawiły się długie naszyjniki z okrągłą zawieszką, okazałe łańcuchy, asymetryczne kolczyki, breloki, pierścionki i sygnety. Uwagę przyciągają bransoletki na całą dłoń i szerokie, mankietowe, zamykane na ozdobne nity. Linię ozdobiono obrazami inspirowanymi kulturą, historią i mitologią japońską. Uzupełniają je wzory z tatuażu klasycznego: motyw serca oraz oka opatrzności. Skóra zwierzęca wykorzystana została w duchu less waste – to pasy transmisyjne i spady po produkcji torebek z małego warsztatu kaletniczego. Tatuaże wykonano wegańskimi tuszami nietestowanymi na zwierzętach. Ich autorem jest Sławomir Frączek, jeden z pierwszych mistrzów tatuażu w Polsce. Każdy egzemplarz biżuterii ozdabiał od kilku do kilkunastu godzin, dlatego kolekcja powstała przez blisko trzy lata.
Ambasadorką kolekcji została wokalistka Mela Koteluk. Linii towarzyszy sesja autorstwa Pawła Wyląga, pod nadzorem artystycznym WP Onaka. Zdjęcia, inspirowane japońskim rytuałem oczyszczenia Misogi oraz Chikaraishi, podkreślają symboliczną moc znaków. Dominująca biała stylistyka przełamana została kolorem niebieskim, nawiązującym do wody obecnej w praktykach Misogi, rytuałach oczyszczenia i DNA marki ORSKA.
Projekt: Anna Orska
Tatuaż: Sławek Frączek
Modelka: Mela Koteluk
Nadzór artystyczny: WP Onak
Zdjęcia: Paweł Wyląg
Scenografia: Ake Zorn
Stylizacje: Monika Biała
Makijaż: Maja Sobańska
Włosy: Karolina Kukuła
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.