Premierowo na Vogue.pl: Nowa kampania HERSEASONS
Na początku były sukienki. Dziś oferta młodej polskiej marki HERSEASONS obejmuje także płaszcze, koszule i topy. Letnie, ale nie tylko, bo nowa kolekcja łączy sezon wakacyjny z pre-fall. Prezentujemy ją jako pierwsi.
Marka HERSEASONS w maju tego roku obchodziła pierwsze urodziny. Została stworzona przez architektkę i projektantkę Ines Lulkowską jako alternatywa dla firm ślepo podążających za trendami firm, a przede wszystkim, sprzeciw wobec fast fashion. Pierwsza rocznica działalności to dobry moment na podsumowania. Marka zaczęła od sukienek, a teraz poszerza ofertę. Od teraz znajdziemy tu także płaszcze, kamizelki, spodnie i koszule. Zróżnicowane będzie nie tylko portfolio, lecz także ceny. – Dywersyfikacja to etap rozwoju marki – mówi Lulkowska.
Obserwując tendencje na światowym rynku mody i dostosowując się do realiów, w jakich młodym markom przyszło funkcjonować w pierwszych dwóch kwartałach 2020 r., Lulkowska postanowiła połączyć kolekcję na sezon wiosna-lato 2020 z kolekcją Pre-Fall 2020. W efekcie w sklepie HERSEASONS pojawią się jednocześnie letnie sukienki, ale też modele o nieco cięższej konstrukcji. Po raz pierwszy Lulkowska prezentuje także autorskie płaszcze, koszule i krótkie topy. Wszystkie uszyto z włoskiej satyny jedwabnej o różnej gramaturze. Wykorzystanie tej tkaniny stało się już znakiem rozpoznawczym marki.
W nowych projektach HERSEASONS widać architektoniczny sznyt Lulkowskiej – konstrukcje raz są mocno geometryczne, innym razem bardziej spływają po sylwetce. Oszczędna paleta kolorystyczna (czerń, brudny róż, żółte złoto) świetnie eksponuje detale: wiązania przy mankietach, paski krzyżujące się na plecach, spiczaste kołnierze i poszerzoną linię ramion. Projektantce udało się stworzyć rzeczy równie wygodne, co fotogeniczne. Na pewno podbiją serca influencerek. I to nie tylko polskich.
Fotograf: Paulina Wesołowska
Modelka: Paulina Kabaczyk
Stylista: Maciej Dąbroś
Włosy i makijaż: Agnieszka Brudny