Premierowo na Vogue.pl: Nowa kampania Madelle
Kate Moss, Cindy Crawford i Julia Roberts zainspirowały Magdalenę Magnon, założycielkę polskiej marki Madelle, do stworzenia kolekcji odwołującej się do mody lat 90.
– Inspiruje mnie styl modelek i aktorek z lat 90., bo łączy w sobie odważną kobiecość i delikatną dziewczęcość, a do tego jest przełamany męskimi dodatkami – mówi Magdalena Magnon. Jesienno-zimowa kampania jej marki Madelle to nie tylko ubrania powstałe z materiałów najwyższej jakości, ale przede wszystkim wygodne i zmysłowe projekty, które nawet podczas chłodniejszych dni sprawią, że poczujemy się luksusowo.
Kolekcja składa się głównie z seksownych mini, białych i granatowych koszul łączonych z dżinsami w klimacie vintage oraz oversize’owych marynarek. Nawiązując do lata, Magnon nie pominęła w projektach kwiatowych wzorów, a oddając cześć jesieni, postawiła także na kratę. Nie zabrakło wełnianych płaszczy i kurtek, a nowością w kolekcji jest skórzana ramoneska. Całość dopełniają czerwone i granatowe bandany w autorski wzór. Wszystko uszyte z jedwabiu, wiskozy oraz wełny przez małe pracownie w Warszawie, zgodnie z zasadami mody odpowiedzialnej i zrównoważonej. Wchodzące w skład kolekcji modele tworzą spójną całość – można je nosić w komplecie albo dodając własne elementy garderoby.
Zdjęcia: Magdalena Kozicka
Modelka i makijaż: Maria Tomaszewska
Produkcja i stylizacja: Magdalena Magnon