Znaleziono 0 artykułów
08.11.2018

Gwiazdy pokochały polską markę Epuzer

08.11.2018
Kampania Epuzer (Fot. Marcin Kempski)

W ubraniach z najnowszej kolekcji pojawiły się ostatnio Hailee Steinfeld, Rita Ora i Kylie Jenner. Kto stoi za marką, która łączy w sobie wszystkie trendy sezonu?

– Każda nowa kampania jest ewolucją, krokiem naprzód i nieocenionym doświadczeniem. Pokazuje też, że kobiety coraz chętniej bawią się modą, jednocześnie stawiając na najwyższą jakość wykonania – mówi nam projektantka marki Epuzer. Do współpracy przy sesji prezentującej kolekcję na sezon jesień-zima 2018 roku zaprosiła najlepsze nazwiska w branży. Fotografowi Marcinowi Kempskiemu wspólnie ze światowej sławy stylistką Eweliną Gralak udało się uchwycić niepowtarzalny klimat Epuzer. Na odrobinę staroświeckich w formie, choć nowoczesnych w ekspresji, kadrach tłem dla ubrań i dodatków polskiej marki stał się design w klimacie retro.

Kampania Epuzer (Fot. Marcin Kempski)

Marka Epuzer, choć z sukcesem funkcjonuje na polskim rynku, owiana jest tajemnicą. Projektantka nie ujawnia nazwiska, ani twarzy, więcej wiadomo o kobietach, które ubrania noszą niż o tym, kto za nimi stoi. W centrum jest bowiem zawsze klientka. Epuzer tworzy dla kobiety jednocześnie eterycznej i praktycznej, świadomej trendów, ale i swojego stylu, wyrafinowanej i nowoczesnej. – Filozofia marki Epuzer zakłada, że stosowanie trendów z powodzeniem może iść w parze z indywidualnym stylem każdej kobiety. Trendy nadają impuls do tworzenia oryginalnych looków. 
W nadchodzącym sezonie fundujemy klientce podróż w czasie i przestrzeni. Z jednej strony, to podróż do lat 80. i 90., bo eksperymentujemy z modernistycznym plastikiem, błyszczącymi cekinami, przeciwdeszczową fakturą i ponadczasową kratą. Z drugiej, pokazujemy strony styl new americana. Królują tu dżins, rysunki i ciężkie skóry. I wreszcie dopełnienie kolekcji, czyli styl power dressing, który podkreśla siłę, niezależność i wyjątkowość każdej kobiety
– tłumaczy projektantka.

Kampania Epuzer (Fot. Marcin Kempski)

Filozofia marki oparta na łączeniu jakości wykonania z oryginalnością projektu towarzyszyła jej od początku. – I nigdy się nie zmieni – jak zapewnia jej twórczyni. – Marka powstała w odpowiedzi na rosnące wymagania kobiet ceniących oryginalność, świeżość oraz troskę o każdy detal wykonania – dodaje.

Kampania Epuzer (Fot. Marcin Kempski)

Ubrania Epuzer można kupić nie tylko w Polsce, ale także w Charkowie i... w Los Angeles. – Połączenie tak różnorodnych kierunków modowych ma związek ze specyfiką naszej marki. Moda Europy Wschodniej jest lekka, wytworna i bardziej romantyczna. Natomiast trendy zachodnie wnoszą modernizm, nieco surowości i siły. Dzięki takiemu połączeniu dwóch odmiennych tendencji możemy skomponować ponadczasowe stylizacje – mówi projektantka, planując dalszą ekspansję na Stany. Pierwsze globalne sukcesy Epuzer ma już za sobą. Ubrania z kolekcji nosiły już m.in. Christina Aguilera i Shakira. Za to w Polsce skórzane kowbojki włożyła ostatnio Maffashion, a wierną fanką Epuzer jest Laura Matuszczyk (@horkruks).

Kampania Epuzer (Fot. Marcin Kempski)

Wraz z najnowszą kolekcją baza fanek może się tylko powiększyć. Peleryna w panterkę, wężowe kozaki, kraciaste marynarki czy małe czarne w klimacie lat 80. to spełnienie marzeń o modzie bezkompromisowej, ekspresyjnej i wyzwolonej. Na miarę nowoczesnej kobiety. 

Kampania Epuzer (Fot. Marcin Kempski)

Zobacz zdjęcia gwiazd w kreacjach Epuzer:

Hailee Steinfeld

 

Rita Ora w programie Jimmy Kimmel Live

Kylie Jenner

Anna Konieczyńska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Gwiazdy pokochały polską markę Epuzer
Proszę czekać..
Zamknij