Znaleziono 0 artykułów
23.10.2018

Premierowo na Vogue.pl: nowa kampania marki Madelle

Katarzyna Pietrewicz

W tym sezonie najwięksi światowi projektanci po raz kolejny odwołują się w kolekcjach do lat 80. Ich krokiem podąża także Magdalena Magnon, właścicielka marki Madelle, która swoim klientkom proponuje ubrania w stylu „Dynastii”.

Delikatne sukienki stały się już wizytówką polskiej marki Madelle. To od nich zaczęła się jej historia i to one są kluczowym punktem każdej kolekcji. W sezonie jesień-zima 2018-2019 kobieta Madelle porzuca jednak swoją dziewczęcość: – Jesień-zima 2018/19 to inny poziom stylu Madelle. Bardziej dojrzały i dostojny – zdradza właścicielka marki. W miejscu niewinnej dziewczyny pojawia się odważna uwodzicielka.

Nawiązując do lat 80. i kultowego serialu „Dynastia”, Magdalena Magnon przenosi nas w świat Crystal i Alexis, które emanują pewnością siebie. Proponowana przez markę estetyka to jednak nie kicz, a raczej przerysowana elegancja. W kolekcji królują zatem marynarki w kratę z wyraźnie zaznaczonymi ramionami, płaszcze wykonane z wielbłądziej wełny, koszule, spodnie czy jedwabne apaszki.

Główną rolę odgrywają jednak po raz kolejny sukienki, tym razem emanujące seksapilem. Zwierzęce wzory w odcieniu czerwieni i niebieskiego przyciągają spojrzenia, a drapowania podkreślają kobiecą sylwetkę. Uwagę przykuwają także detale w postaci pereł, falbanek, bufiastych rękawów czy delikatnie prześwitujących haftowań. 

W kolekcji wełnie towarzyszy jedwab, który jest drukowany w specjalnie wybrane przez projektantkę wzory: – To zdecydowanie mój materiał. I to z niego też powstały moje ulubione sukienki – dodaje Magdalena Magnon. 

Propozycje marki na sezon jesień-zima 2018-2019 to dalej tak dobrze znany francuski styl z nutką retro, ale w nowoczesnym wydaniu i z dużą dawką seksapilu.

1/14Madelle jesień-zima 2018-2019

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: nowa kampania marki Madelle
Proszę czekać..
Zamknij