Nie generują odpadów, wszystkie produkty tworzą w możliwie ergonomiczny sposób, wspierają lokalne rzemiosło. A na trendy pozostają obojętne. Założycielki gdańskiej marki ATOMY znalazły odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie projektować cieszące oko formy, jednocześnie racjonalnie zarządzając produkcją.
Nowa kampania ATOMÓW to niemalże dosłowna interpretacja nazwy marki. Geometryczne, nawiązujące do architektury formy, ukazano jako lewitujące w przestrzeni elementy. A także przedmioty codziennego użytku, stanowiące stylowe uzupełnienie kobiecej garderoby.
Nowa odsłona założonej w Gdańsku marki nadal spójna jest z jej minimalistycznym charakterem, niezmiennie hołduje geometrycznym formom i nawiązuje do architektonicznych rozwiązań. Jednocześnie składa się jednak ze znacznie bardziej eleganckich niż wcześniej konstrukcji oraz bardziej wyrafinowanych i nowoczesnych detali. Klasyczne modele uzupełniono o dwie kapsułowe kolekcje: Nappa i Dot. Ta pierwsza składa się z minikuferków i torebek o fasonie bagietki. Druga stanowi z kolei wariację na temat geometrycznych form, w której ostre wykończenia towarzyszą obłym detalom.
Kolekcja jest już dostępna w sprzedaży. Ceny torebek wahają się od 999 do 1389 złotych.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.