Premierowo na Vogue.pl: Nowa kolekcja biżuterii marki Golden Rules
Nadzieja budząca się wraz ze świtem oraz antyczne inspiracje stały się motywem przewodnim najnowszej kolekcji biżuterii polskiej marki Golden Rules.
„You are Golden and never forget it”! – to hasło przyświecające marce stworzonej przez przyjaciółki, Olivię Zmysłowski i Agnieszkę Kęskę-Joniec. Eksperymentują z kolorami i fakturami, oferując produkty, które dla nich samych mają symboliczne znaczenie. Biżuteria Golden Rules ma być jak powiew pozytywnej energii, przypominać, że wszystko jest możliwe. Niczym pierwsze promienie słońca na horyzoncie, kiedy niebo rozświetlają różowo-złote barwy. Ten ulotny moment zainspirował Agnieszkę i Olivię do stworzenia najnowszej kolekcji „At the break of dawn”, którą na zdjęciach uwieczniła Ola Golczyńska.
Inspirację świtem widać w ciepłych barwach, przede wszystkim w wyrazistym fiolecie. Turecki jadeit lawendowy pojawia się w formie dużej zawieszki oraz zdobi pierścionki, kolczyki i bransoletki. Odcień tego naturalnego kamienia nawiązuje do czasów starożytnych, podobnie jak amfora grecka, detale z jońskiej architektury czy listki oliwne, które również są obecne w kolekcji. Projektantki w inspiracjach sięgają też po elementy antyku, które podkreśla złoty kolor biżuterii.
W kolekcji znajdziemy medaliony, w których możemy sobie z łatwością wyobrazić Diane Kruger w filmie „Troja”. Wyrazistym sygnetom towarzyszą szerokie, bogato zdobione kolorowymi kamieniami pierścionki. Kolczyki z perłą słodkowodną wydają się godne greckiej bogini Eos, a bransoletki na łańcuszku przyciągają spojrzenia misternymi żłobieniami.