Premierowo na Vogue.pl: Nowa kolekcja Drivemebikini
Toskańskie krajobrazy są pretekstem do pokazania nostalgicznej kolekcji, w której pojawiają się ubrania z ekologicznych tkanin i zupełnie nowe dla polskiej marki modele wakacyjnych sukienek i spódnic.
– To moja najbardziej osobista kolekcja. List miłosny do Toskanii, gdzie mieszka moja rodzina. Jako dziecko spędzałam tam dużo czasu – mówi Zosia Krasuska, dyrektorka artystyczna i założycielka marki. – Wróciłam do miejsc z dzieciństwa – na ulubioną plażę, na działkę cioci… Ekipa pracująca przy sesji mieszkała w zabytkowej winiarni, w budynkach z XIII wieku. Podczas burzy przeciekał cały dach, odwiedzały nas sowy. Chciałam oddać ducha tego miejsca i włoskich wakacji.
W tej scenerii Robert Ceranowicz sfotografował flagowe dla marki koszulki z hasłem „Sole Mare Vacanze” i powycinane kostiumy w stylu lat 80. oraz romantyczne z falbankami jak ze złotej ery disco. Widać też zupełnie nowe dla marki zwiewne sukienki i spódnice. Tytułowe „wielkie piękno” wybrzmiało w lekkości i harmonii z naturą. Zieleń w kampanii nie jest tylko fotogenicznym tłem – marka sięga po przyjazne dla środowiska tkaniny: ekologiczną bawełnę, czy econyl, który powstaje z recyklingu, m.in. wyławianego z oceanu plastiku.
Zdjęcia: Robert Ceranowicz/Papaya
Modelka : Magdalena Jozwowska/Selective
Creative dir. Zosia Krasuska Kopyt