Premierowo na Vogue.pl: Nowa odsłona Le Petit Trou
W zeszłym roku kolekcję Le Petit Trou w zabytkowych wnętrzach pałacu w Nieborowie sfotografowała Sonia Szóstak. Najnowszą sesję autorstwa Łukasza Pukowca także zrealizowano w miejscu z bogatą historią – w bibliotece Instytutu Chemii Przemysłowej im. Ignacego Mościckiego na warszawskim Żoliborzu.
– Lubię, kiedy coś jest nieperfekcyjne. W tym widzę piękno – opowiadała nam Zuzanna Kuczyńska w zeszłym roku, przy okazji premiery kampanii, którą wspólnie ze Staszkiem Bonieckim zrealizowała na Sycylii. Zdanie to świetnie wyraża zresztą charakter jej marki. To bielizna tworzona z myślą o potrzebach dziewczyn, a realizująca wizję kobiecości, w której największą siłę ma naturalność.
W kampaniach Le Petit Trou próżno więc szukać przekombinowanych stylizacji, wyrazistych makijaży czy skomplikowanych fryzur. I na tym właśnie polega ich urok: to celebracja spontaniczności, niewymuszonego szyku i wygody, która nie wyklucza zmysłowości.
Najnowsza kampania, zrealizowana w klimatycznych wnętrzach biblioteki Instytutu Chemii Przemysłowej, to, słowami jej twórców, prezentacja melancholijnej odsłony jesiennej kolekcji Le Petit Trou (już dostępnej w sprzedaży internetowej i stacjonarnej w warszawskim butiku marki). W ofercie dominuje oczywiście bielizna: transparentne body na cienkich ramiączkach, figi z wycięciami na pośladkach i delikatne biustonosze bez fiszbin, ale pojawiają się także propozycje, które sprawdzą się na co dzień oraz na wielkie wyjścia – jedwabne sukienki i spódnice oraz klapki na obcasie.
Fotograf: Łukasz Pukowiec
Asystent fotografa: Szymon Gosławski
Reżyseria ruchu: Aga Konopka / Move Picture
Makijaż: Gosia Sulima / SameSame
Fryzury: Gor Duryan / SameSame
Modelka: Magdalena Chachlica / Model Plus
Postprodukcja: Maria Bieluszko
Produkcja: Łukasz Nowak / Forward Productions