Marka Roboty Ręczne już od 10 lat tworzy zrównoważoną modę. Najnowsza, inspirowana folklorem polskiej wsi kolekcja sportretowana w kampanii „Past Perfect”, to zarówno nowe projekty, jak i bestsellerowe propozycje, które odwołując się do tradycji, podążają z duchem czasu.
Roboty Ręczne w kampanii „Past Perfect”, zainspirowane motywami ludycznymi, malarstwem i rzemiosłem, wracają do korzeni, jednocześnie stale będąc na czasie. Marka znana jest też z nietypowych zestawień. Chodaki idealnie pasują tu do grubego swetra, a dzianinowe czapki przypominają bucket hats.
Wśród nowych projektów marki Roboty Ręczne znajdziemy oversize’owe swetry z klasycznymi splotami, robione na drutach jedwabno-alpakowe chusty, a także „czepki” oraz kominiarki. Nowością są również koszyki – teraz w formie torebek wykończonych materiałami najwyższej jakości: przyjazną dla środowiska garbowaną roślinnie skórą. W asortymencie marki po raz pierwszy pojawiają się też rękawiczki i tak zwane oszukane golfy. Ubrania w większości zostały uszyte z przędzy z alpaki, jedwabiu i wełny z merynosów.
Niektóre z ubrań prezentowanych w „Past Perfect” zostały wykonane tylko w jednym egzemplarzu, inne wejdą do stałej kolekcji. Wszystkie są dostępne w zakładce „Nowości” na stronie internetowej marki robotyreczne.pl. Od listopada pracownia Roboty Ręczne w Warszawie jest otwarta także w jedną sobotę miesiąca.
Fotograf: Jan Kochański
Modelki: Lucyna Cieloch i Karolina Maik / The Management
Makijaż i włosy: Magda Chmielewska
Stylizacje: Marta Iwanina-Kochańska
Asystentka: Magda Kogut
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.