Znaleziono 0 artykułów
02.12.2019

Premierowo na Vogue.pl: Świąteczna kampania Berries&Co

Agata Wojtczak

Kobiecość to radość i pewność, kobiecość nie ma wieku ani rozmiaru – mówi Sandra Sienkiewicz, współwłaścicielka Berries&Co. Świetnie oddają to zdjęcia ze świątecznej kampanii polskiej marki.

Marka Berries&Co. do współpracy przy nowej sesji wizerunkowej zaprosiła nie profesjonalne modelki, ale trzy kobiety w różnym wieku, o różnych typach urody. – Chciałyśmy pokazać różne odcienie kobiecości. W końcu naszą biżuterię noszą kobiety w różnym wieku – mówi Sarah Kisielewska, druga właścicielka Berries&Co.

Olga Tarasiuk (26 lat), Dagmara Radzikowska (46 lat) i Liliana Okupniak (71 lat) przed obiektywem Marty Wojtal stanęły oczywiście w biżuterii Berries&Co. Na zatopionych w odcieniu kadmowej czerwieni i burgundu zdjęciach zobaczyć można bestsellery marki Berries&Co. w nowej odsłonie. Na przykład naszyjnik Secrets ma teraz rozmiar mini i wysadzany jest białymi szafirami. Nowością w kolekcji są z kolei asymetryczne kolczyki Rose Memories, a także otwierane medaliony, które można spersonalizować, umieszczając w nich swoje ulubione zdjęcie.

Właścicielki marki Berries&Co. proces projektowy zaczynają od wyboru odpowiednich kamieni szlachetnych. To one mają decydujący wpływ na końcowe projekty. Tym razem gwiazdami kolekcji są morganity, turmaliny i szafiry. To one połyskują na medalionach i kolczykach, a także ozdabiają wyraziste sygnety oraz delikatne naszyjniki, które pięknie prezentują się noszone kaskadowo.

Zdjęcia Marta Wojtal
Stylizacja Dagmara Radzikowska
Makijaż Kama Jankowska
Fryzury Tomek Górecki

1/9Premierowo na Vogue.pl: Świąteczna kampania Berries&Co

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: Świąteczna kampania Berries&Co
Proszę czekać..
Zamknij