Polska marka zbliżające się dziesięciolecie świętuje powrotem do Los Angeles, światowej mekki trendów i miejsca, które było inspiracją do stworzenia The Odder Side. Nową kampanią Brygida Handzelewicz-Wacławek i Justyna Przygońska piszą do tego miasta list miłosny.
Dla Justyny Przygońskiej i Brygidy Handzelewicz-Wacławek to nie pierwsza fascynacja Los Angeles. Przed prawie dekadą to miasto natchnęło je swoim luzem i energią do stworzenia marki ubrań, które wpisują się w kalifornijski styl życia. Są silnie osadzone w trendach, wykonane z naturalnych włókien wytworzonych odpowiedzialnie, łatwo je nosić i zestawiać. – Każdą naszą kolekcję charakteryzuje swoisty eklektyzm, łatwy do ujarzmienia w codzienności. Jednego dnia chcemy ubrać się jak chłopczyce, innego odsłonić więcej ciała w połyskującej ultraseksownej sukience. Jesteśmy zupełnie z tym pogodzone – tłumaczy Justyna. Inspirowane męską garderobą kurtki i koszule mają jednak podobny mianownik co lejące sukienki z wycięciami. Można założyć je do klapek czy sneakersów.
Nowa kolekcja, jak zwykle, powstała z inspiracji potrzebami własnymi. – Znów zastanawiałyśmy się, co same chciałybyśmy mieć w szafie. Marzyły się nam świeże, kobiece kolory, lekko abstrakcyjne wzory, para dobrych jeansów – mówi Justyna. – To właśnie denim kosztuje nas wciąż najwięcej pracy – tłumaczy Brygida. Dochodzenie do idealnego fasonu i koloru to czasochłonny, długi proces, który w tym sezonie owocuje efektem wow.
Nowa kolekcja The Odder Side: Sukienki, spodnie, płaszcze z najciekawszych tkanin
Jak na jubileusz przystało, wracają też modele archiwalne – koszule Flores przewrotnie zapinane z tyłu, całoroczne trencze Turenne, tym razem grafitowe, i niekwestionowane letnie bestsellery – długie modele Corazon, haftowane topy Bianca i kimona Tori.
Uwagę warto zwrócić na nowości, szczególnie spodnie: elegancko wzorzyste, typu cargo i szerokie z wysokim stanem. Oraz na sukienki: z głębokim dekoltem i charakterystycznym węzłem z przodu czy na model Cala wyposażony w ukryte pierścienie, na których zmarszczono tkaninę. Szczególnie ciekawe są faktury tkanin – lekkiej bawełny, żakardu, lnu i debiutującej w The Odder Side ramii – tkaninie z pokrzywowych włókien, podobnej do lnu. Polska marka wciąż poszukuje tkanin wytworzonych w jak najbardziej odpowiedzialny sposób.
Klientki The Odder Side mogą poznać miejskie zakątki dzięki zdjęciom Sonii Szóstak, z którą dziewczyny w przeszłości już pracowały. Fotografka prowadziła modelki przez wąskie uliczki i rozległe klimatyczne deptaki – żeby pokazać Los Angeles jak najpełniej. – Nigdy nie kryłyśmy naszej fascynacji tym miejscem, nie bez przyczyny wielokrotnie kampanie realizowałyśmy właśnie tam. Miło było znów, po kilkuletniej przerwie, przenieść się do tego wyjątkowego miejsca, przypomnieć sobie kultowe filmy z lat 90., odkrycia z tamtejszej sceny muzycznej, które tak mocno na nas wpłynęły, ukształtowały nasz styl bycia i estetykę – dodaje Brygida. Z okazji dziesięciolecia marka przygotowała kilka niespodzianek dla przyjaciółek marki.
Celebracje odbędą się na pewno. Żeby dowiedzieć się, jakie, trzeba poćwiczyć cierpliwość.
Sprzedaż kolekcji startuje w butikach i online 21 marca 2024 r.
Zdjęcia: Sonia Szóstak
Wideo: Kornelia Strzelecka
Modelka: Wyatt/ Freedom Models
Stylistka: Antonina Getmanova
Włosy i makijaż: Holly Silius/R3 Mgmt
Photo Assistant: Charlez Chaz Brown
Montaż wideo: Zuza Trykowa/ Feedme Lab
Muzyka: Piotr Paczesniak
Produkcja: Kornelia Strzelecka
Koordynacja produkcji: Michelle Kapuscinska
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.