Dior przenosi się do przestrzeni wirtualnej, zapowiadając transmisję prezentacji kolekcji na sezon wiosna-lato 2021 na popularnej platformie TikTok.
Choć tegoroczne tygodnie mody odbywają się w pandemicznej rzeczywistości, są równie emocjonujące jak dotychczasowe. Część domów mody, np. Max Mara i czy Valentino stara się utrzymać klasycznąformę pokazów, inne przenoszą prezentacje do sieci. Simone Rochazabrała widzów do odległych zamków, Moschino zdecydowało się na prezentację ubrań za pomocą marionetek, a Burberry wykorzystało popularną wśród graczy platformę Twitch.
Instagram i YouTube niebawem może przebić popularny wśród przedstawicieli pokolenia Z TikTok. Stworzona w 2016 roku aplikacja bije rekordy, gromadząc 800 mln aktywnych użytkowników (jej wartość szacowana jest na 75 mld dolarów). I choć dotychczas publikowano na niej krótkie materiały wideo, funkcja live zainteresowała światowych projektantów. Jak czytamy w oświadczeniu domu mody Dior, „transmisja na żywo zapewnia chwilę kreatywności, dzielenia się magią i emocjami”. Marka pod kierownictwem Marii Grazii Chiuri zaprezentuje najnowszą kolekcję na sezon wiosna-lato 2021 właśnie za pośrednictwem TikToka, dołączając do Saint Laurent, JW Anderson, czy Louis Vuitton, którzy również zdecydowali się na uruchomienie streamingu w aplikacji.
Czy Dior podbije TikToka? Tego dowiemy się 29 września o 14.30 na oficjalnym koncie marki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.