Filippo Grazioli został nowym dyrektorem kreatywnym Missoni. Jego pierwsza kolekcja zostanie zaprezentowana w maju, a pierwszy pokaz – na sezon wiosna-lato 2023 – odbędzie się jesienią 2022 roku podczas mediolańskiego tygodnia mody.
Filippo Grazioli, dyrektor kreatywny Missoni, nie potwierdził oficjalnie informacji o nowym stanowisku, ale konsekwentnie udostępnia na instastories wszystkie artykuły na ten temat.
40-letni Grazioli urodził się we Włoszech w regionie Marche. Wykształcenie zdobywał na mediolańskim Istituto Europeo di Design, a karierę rozwijał w Paryżu. Do 2013 roku pracował z Martinem Margielą nad kolekcjami damskimi. Belgijskiego projektanta mody poznał podczas stażu w Staff International. Grazioli pracował dla luksusowych marek, takich jak Hermès, Givenchy czy Burberry.
– Filippo ma szansę stać się numerem jeden, nie każdy ma do tego warunki, ale on zdecydowanie ma – powiedział Livio Proli, prezes zarządu Missoni, o Graziolim. Dyrektor generalny wierzy, że nowy dyrektor kreatywny będzie propagować wartości marki. –Granzioli wnosi bogactwo doświadczeń i jest pasjonatem Missoni – zna nasz dom mody i jest niezwykle zmotywowany – dodał Proli. Branża jest ciekawa efektów współpracy Filippo z Missoni.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.