W obecnej sytuacji, jeśli ma się taką możliwość, najlepiej #zostaćwdomu. Większość stacjonarnych sklepów z ubraniami, kosmetykami i dodatkami jest zamknięta. Nie oznacza to wcale, że trzeba zupełnie zrezygnować z zakupów. Można je robić online, skorzystać z rabatów, a na dodatek wesprzeć lokalne małe marki.
Kopi: Darmowa wysyłka
Natalia Kopiszka, projektantka i założycielka biżuteryjnej marki Kopi, podobnie jak większość innych małych firm postanowiła zamknąć swój butik na co najmniej dwa tygodnie. Aby zachęcić swoich klientów, by nie rezygnowali z zakupów online, wprowadziła darmowe wysyłki kurierem. Nieustannie umieszcza też inspiracyjne posty (na przykład poświęcone urządzaniu mieszkania) na swoim prywatnym i firmowym profilu.
Inne polskie marki biżuteryjne, które wprowadziły dostawę za darmo, to m.in.: Wishbone, Sote i Animalkingdom (zniżka obowiązuje przy zakupach powyżej 150 zł).
The Odder Side: Nowości online
Marka The Odder Side, mimo zamknięcia wszystkich swoich butików stacjonarnych, nie zrezygnowała z premiery kolekcji na wiosnę–lato 2020. Justyna i Brygida, projektantki i założycielki marki, pokazały ją po prostu online, za pośrednictwem swojego sklepu internetowego i Instagrama. By ułatwić swoim klientkom zakupy, nagrały także krótkie filmy z każdą z rzeczy oddzielnie – na sobie i modelkach, ze zbliżeniami na detal czy materiał – i umieściły je na instagramowym profilu @the_odderside (znajdziecie je w zapisanych insta stories). Dziewczyny odpowiadają także na prywatne wiadomości z pytaniami dotyczącymi nowości w ich sklepie.
Inne polskie marki odzieżowe, które wprowadziły darmowe dostawy, to m.in.: Elementy, Bizuu (projektantki i założycielki Bizuu – Blanka i Zuzanna – dodatkowo robią nagrania live dla swoich klientek na Instagramie), Łukasz Jemioł, NAGO, Moye Store (rabat działa po wpisaniu kodu, który dostępny jest na insta stories) i Lui Store. Darmowe przesyłki obowiązują także w sklepie online Balaganu – marki z pięknymi butami i torebkami.
Paprocki i Brzozowski: Specjalny rabat
Paprocki i Brzozowski namawiają do zastania w domu. „Za postawę prospołeczną, jaką jest ograniczenie mobilności, marka zdecydowała się podarować zniżkę -30%” – czytamy na instagramowym profilu polskich projektantów. Wystarczy wpisać kod dostępny na Instagramie, by zrobić u nich zakupy z rabatem.
Biżuteryjna marka ROSA Gold Chains także wprowadziła rabat dla swoich klientów - 10% na wszystkie naszyjniki (zniżka obowiązuje z kodem dostepnym na instagramie).
Coco Bowls: Więcej zdrowia i piękna
Coco Bowls to przede wszystkim śniadaniownia, która działa na warszawskim Powiślu (serwuje pyszne i zdrowe smoothies i bowle). Teraz działa w trybie na wynos. Z powodu sytuacji właściciele postanowili poszerzyć asortyment dostępny w ich sklepie online. Oprócz granoli i innych produktów spożywczych znajdziecie w nim także wyjątkowe świece.
Zmysły & Co.: Domowe SPA
Zmysły & Co. to niewielki butik działający w Katowicach. W ofercie ma przede wszystkim kosmetyki polskich i koreańskich marek, niszową biżuterię, świece zapachowe, ceramikę, albumy, książki i magazyny. W obecnej sytuacji, jeśli ktoś mieszka w promieniu 10 km od butiku Zmysły & Co., może złożyć zamówienie i jeszcze tego samego dnia dostanie swoje zakupy. Dodatkowo przy zakupach powyżej 100 zł Zmysły & Co. wprowadziły bezpłatną dostawę. Do każdego złożonego teraz zamówienia dodają gratis także trzyetapową maskę Pibo Beauty.
Darmową dostawę (jeśli zamówienie wyniesiecie minimum 100 zł) wprowadziło także Yope.
Showroom.pl: Kupujcie lokalnie
„Ostatnie dni nie należą do najłatwiejszych, również dla polskich projektantów, którzy musieli zamknąć swoje butiki. Dlatego jeśli akurat planujesz zakupy online, może rozważysz zakup od lokalnej marki?” – taki post umieściła platforma zakupowa Showroom.pl na swoim Instagramie. By pomóc polskim projektantom, przygotowała dla swoich klientów akcję #shoplocal i kod rabatowy -20 proc. Regulamin promocji znajdziecie na stronie Showroom.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.