„Czym właściwie jest sukces i jak go zmierzyć? Czy luksus to coś materialnego, czy raczej ulotne, ale wyjątkowe doświadczenia? Jakich liderów potrzebujemy na trudne czasy, w których każdy dzień może przynieść kryzys: społeczny, ekonomiczny, polityczny? Odpowiedzi na te pytania szukamy w pierwszym polskim wydaniu „Vogue Leaders”. Na jego łamy zaprosiliśmy osobowości świata sztuki, biznesu, nowych technologii czy mody – ludzi, którzy według nas aktywnie wpływają na otaczającą nas rzeczywistość, potrafią walczyć o swoje przekonania, wyznaczają kierunki rozwoju kluczowych gałęzi gospodarki i kultury na kolejne dekady. To ich pytamy o wartości, które pomagają im nie pogubić się w obliczu następujących po sobie wyzwań” – pisze we wstępniaku do „Vogue Leaders” chairwoman „Vogue Polska” Kasia Jordan-Kulczyk.
Zaglądamy za kulisy koktajlu zorganizowanego z okazji premiery pierwszego wydania „Vogue Leaders”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.