Świat pełen radości
Marka Tous wchodzi w nowy rozdział, prezentując odświeżone logo. „We craft a world of joy” głosi teraz hasło hiszpańskiej marki.
„My, czyli Tous, wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję i który sprawia, że czujemy się dobrze. Świata Tous nie ma sensu wyjaśniać – trzeba go poczuć”, głosi manifest marki Tous, który na przestrzeni lat docierał do fanów na całym świecie. Ale czasy się zmieniają. Doskonale rozumiała to Rosa Oriol, która w latach 70. minionego wieku postanowiła wyjść naprzeciw nowym potrzebom społeczeństwa. Wkrótce po tym, jak wraz z mężem, Salvadorem Tousem, Rosa przejęła stery rodzinnej marki, zrozumiała, że biżuteria przestaje być kojarzona tylko z wielkimi wydarzeniami, a staje się częścią codzienności. Od tamtej chwili Tous tworzy przedmioty, które pozwalają wyrażać siebie poprzez modę.
Świat radości
Odkąd Rosa Oriol wpadła na pomysł wykorzystania uroczego misia, który do dziś jest symbolem marki, Tous pozostaje firmą rodzinną. To właśnie trzy siostry, córki Rosy – Alba, Rosa i Marta – wspólnie opracowały nową strategię marki. Jej hasła przewodnie? Przebojowość, kreatywność i poczucie humoru. Tous reinterpretuje symbole: różu, misia i czułości. Jednocześnie wprowadza nowe hasło, które pokazuje, na jakich wartościach skupia się teraz marka. Mówiąc: „We craft a world of joy”, Tous wysyła pozytywny przekaz do wszystkich kobiet. W tych sześciu słowach zawarto siłę, która napędza firmę od momentu jej powstania, a dziś wyznacza kierunek jej rozwoju.
W 2020 roku świętując stulecie istnienia, marka Tous rozpoczęła proces udoskonalania – zwrotu ku klientowi, zrównoważonego rozwoju oraz poprawy wydajności. Celem ewolucji jest wydobycie z marki tego, co najlepsze. Tak, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby współczesnych kobiet.
Nowy rozdział, nowe logo
Potrzeba wyrażania siebie poprzez modę łączy pokolenia klientek Tous. Odświeżona strategia opiera się więc na sprzedaży w ramach nieregularnych, częstych dropów. Wszystko po to, aby biżuteria i akcesoria jeszcze lepiej wpisywały się w trendy. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę niezobowiązujących dodatków na co dzień, ale także modele, w których firma, bazując na swoim dziedzictwie jubilerskim, bawi się nowymi materiałami, które pozwalają na wprowadzenie różnych tekstur i kolorów.
Aby podkreślić znaczenie ewolucji marki, Tous postanowił odświeżyć logo. Dotychczas pozostawało ono w niezmienionej formie od lat 90. minionego wieku. Nowa wersja to projekt typograficzny o zaokrąglonych kształtach, który łatwiej poddaje się manipulacjom graficznym i lepiej wpisuje w środowisko cyfrowe.
Ewolucję przeszedł również miś Tous. Zaprojektowane przez Rosę Tous zwierzątko, które od 1985 roku jest wizytówką marki, za sprawą trójwymiarowego projektu staje się źródłem inspiracji. Firma słynie z tego, iż każde przedstawienie sympatycznego zwierzaka jest wykonane z dbałością o najdrobniejsze detale.
Tous? Tous
Esencję ewolucji marki możemy poznać w kampanii towarzyszącej rebrandingowi. To swego rodzaju ćwiczenie z kreatywności. Motywem przewodnim spotu jest pytanie „Czy to Tous?”. „Tous? Tous” – brzmi krótka, przewrotna fraza.
W kampanii możemy zobaczyć nowe modele biżuterii Tous: naszyjniki, bransoletki, kolczyki oraz zawieszki. Nie mogło także oczywiście zabraknąć tak cenionych przez kobiety na całym świecie torebek. Pojawiają się teraz w różnych rozmiarach i kolorach. Fanki mody i najgorętszych trendów z pewnością docenią też akcesoria, takie jak kapelusze typu bucket hat.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.