Marka TAG Heuer świętuje otwarcie pierwszego butiku w Polsce
Polscy miłośnicy luksusowych zegarków z pewnością nie ominą tego adresu. W październiku na mapie Warszawy pojawiło się kolejne znamienite miejsce, które jest prawdziwą gratką dla fanów wyjątkowych czasomierzy. Szwajcarska marka TAG Heuer otworzyła swój pierwszy butik w Polsce we współpracy z Noble Place.
Szwajcarska marka zegarków TAG Heuer to brand, którego nie trzeba przedstawiać znawcom luksusowych dodatków. Warszawska galeria Westfield Mokotów stała się nowym domem dla kultowej marki. Trudno o wybór lepszego miejsca.
Pierwszy polski butik TAG Heuer otworzył swoje drzwi dla miłośników luksusowych czasomierzy
TAG Heuer dołączył do grona luksusowych marek reprezentowanych przez Noble Place w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów. Jego obecność uświetni wyjątkowe sąsiedztwo prestiżowych butików zgromadzonych na pierwszym piętrze budynku.
Warszawski salon marki TAG Heuer wyróżnia się minimalistycznym, wyrafinowanym designem. W wystroju butiku dominują drewno i lustra oraz odcienie granatu. To połączenie odzwierciedla awangardowy styl, który charakteryzuje TAG Heuer. Z całą pewnością wnętrze przypadnie do gustu wymagającym klientom marki.
W centralnym punkcie przestronnego pomieszczenia, w idealnie oświetlonych witrynach wyeksponowano flagowe modele zegarków TAG Heuer oraz projekty z najnowszych kolekcji. Po wejściu do butiku goście z pewnością zwrócą uwagę na stojącą na środku szafkę z elementami nawiązującymi do wyścigów samochodowych – dyscypliny, z którą historia marki jest nierozerwalnie związana.
Ważnym miejscem w salonie jest także biurko, przy którym klienci mogą z pomocą konsultanta salonu spokojnie obejrzeć luksusowe czasomierze, przymierzyć je i podjąć zakupowe decyzje.
Wśród zegarków dostępnych w warszawskim salonie znalazły się takie modele, jak – nowość w portfolio szwajcarskiej marki – zegarki TAG Heuer Carrera Extreme Sport, kultowe modele TAG Heuer Monaco, cieszące się popularnością TAG Heuer Carrera i Aquaracer, TAG Heuer Connected Watch i sportowe flagowce z serii Formula 1. Tak świetna selekcja zegarków z całą pewnością zostanie doceniona przez fanów marki, a przy tym zdobędzie serca nowych klientów.
Dla TAG Heuer otwarcie pierwszego butiku w Polsce to krok milowy w ekspansji na polskim rynku. Przedstawiciele marki wraz z polskimi partnerami postanowili uczcić to wydarzenie w wyjątkowy sposób. Uroczysty koktajl z okazji otwarcia warszawskiego salonu odbył się 22 października w Look Up! na 42. piętrze wieżowca Skyliner. Zaproszeni goście mieli okazję poznać zarówno przedstawicieli brandu, jak i historię oraz wartości marki, a także jej plany na najbliższą przyszłość. Ale na tym nie koniec. Podczas eventu podziwiano nie tylko zachwycającą panoramę nocnej Warszawy, lecz także flagowe modele zegarków TAG Heuer wyeksponowane w specjalnych gablotach.
Zegarki TAG Heuer to kwintesencja nowoczesnego luksusu
Historia szwajcarskiej marki TAG Heuer to już 164 lata pielęgnowania tradycji zegarmistrzowskich, przecierania szlaków, wyjątkowego designu i wprowadzania innowacji do świata zegarków luksusowych. Założona w 1860 roku przez 20-letniego Edouarda Heuera w miejscowości Saint-Imier marka od początku miała zadatki na pioniera branży. Już dziewięć lat później Heuer po raz pierwszy dokonał rewolucji, konstruując system koronki, który wyparł mechanizmy nakręcane przez kluczyk. Ten patent przyniósł twórcy nie tylko szacunek i uznanie w branży, lecz także ogólnoświatową sławę. W 1887 roku Edouard Heuer stworzył tzw. przestawny zębnik, kolejną innowację do dziś używaną w mechanicznych chronografach.
Schedę po ojcu przejęli synowie: Jules-Edouard i Charles-Auguste, którzy postanowili kontynuować dzieło ojca. To dzięki nim marka zaangażował się w świat sportów wyścigowych, chcąc stać się pionierem precyzyjnego pomiaru czasu. W 1911 roku zaprojektowali 12-godzinny stoper Time of Trip, używany w samochodach oraz samolotach. Już w 1916 roku swoją premierę miał Micrograph – stoper mierzący czas z dokładnością do 1/100 sekundy. Ten przełomowy patent stał się przepustką TAG Hauera na igrzyska olimpijskie w 1920, 1924 i 1928 roku.
Związek ze światem sportu stał się dla marki wyzwaniem do wprowadzania coraz to ciekawszych innowacji i bycia pionierem w branży. Kultowe zegarki Tag Heuer Carrera zostały zaprojektowane w 1964 roku przez wnuka założyciela, Jacka W. Heuera, który nazwał linię na cześć najtrudniejszego wówczas meksykańskiego wyścigu samochodowego. Z kolei zegarek z kwadratową tarczą Monaco stał się symbolem designu lat 70. Swoją popularność zawdzięczał Steve’owi McQueenowi, który nosił go w filmie „Le Mans” z 1971 roku.
Od 1985 roku TAG Heuer jest partnerem zespołu McLaren Mercedes, co jest jednocześnie rekordem: najdłuższą współpracą między sponsorem a teamem Formuły 1. Marka doceniana jest nie tylko przez kierowców rajdowych. Zegarki TAG Heuer noszą m.in. tenisistka Maria Sharapova czy Cristiano Ronaldo. Pierwszym polskim ambasadorem marki został Kajetan Kajetanowicz. Jakość, precyzję i design marki doceniają także gwiazdy kina. Do wybitnego grona jej ambasadorów należą m.in. Ryan Gosling, Patrick Dempsey czy Alexandra Daddario.
Z całą pewnością otwarcie pierwszego salonu TAG Heuer w Polsce pozwoli rodzimym fanom luksusowych zegarków bliżej poznać fascynujący świat innowacji, doskonałego designu i bogatą historię szwajcarskiej marki TAG Heuer.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.