BMW Art Club: Technologia przenika się ze sztuką

Jedyną drogą, żeby przewidzieć przyszłość, jest po prostu ją otworzyć – mówił Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Polska na wernisażu wystawy „Digital Grotesque III” w Nowym Teatrze w Warszawie. Zaprezentowane tu prace Michaela Hansmeyer’a doskonale ilustrują tę wypowiedź. Od tych skomplikowanych futurystyczne form, które powstały przy użyciu sztucznej inteligencji, trudno oderwać wzrok. Sam artysta, łączący kompetencje architekta i programisty, tak mówi o swoich motywacjach: – Narzędziami naszych czasów są komputer i algorytm. Musimy zrozumieć, na co się potencjalnie otwieramy. W jaki sposób one zmienią nasze środowisko.
Projekt jest najnowszą edycją projektu BMW Art Club, który od 15 lat promuje w Polsce starannie wyselekcjonowaną sztukę rodzimych i światowych twórców.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.