Gwiazda postanowiła złożyć hołd młodym ludziom, którzy walczą o zmiany na świecie. Pierwsza część letniej kolekcja Fenty 6-20 trafi do sprzedaży już dzisiaj.
Oryginalność, własne zdanie i możliwość wyrażania siebie – wartości wyznawane przez Rihannę miały od początku znajdować odzwierciedlenie także w działaniach marki Fenty.
Najnowsza kolekcja – 6-20 – to wyraz „nieodpowiedzialnego buntu, kreatywności, nadziei i ducha młodości”. Marka zapowiedziała na Instagramie, że inspirowała się latami 90. i sceną rave – zobaczymy zatem luźne kroje, psychodeliczne printy wykonane metodą tie dye i grunge’owe bluzy.
Premiera pierwszych sylwetek zapowiedziana jest na 11 czerwca. Druga część ze sloganami wejdzie do sprzedaży 18 czerwca, a ostatnia – 15 lipca. Za zdjęcia do kampanii odpowiada Lea Colombo. Modele i modelki reprezentują idee wolności, różnorodności, jedności i solidarności, wedle pierwotnych założeń marki Rihanny.
Wokalistka i bizneswoman otwarcie wypowiada się na temat tragicznej śmierci George’a Floyda i rasizmu systemowego w Stanach Zjednoczonych. W ostatnim tygodniu postanowiła użyć mediów społecznościowych, by zachęcić fanów do głosowania nad reformą policji, a także wspierania organizacji charytatywnych, walczących z rasizmem. „Fenty jest marką, którą stworzono w duchu piękna, siły i wolności. Gdy rasiści próbują zabrać te wartości czarnym ludziom, nie będziemy biernie patrzeć, jak to robią. Nie pozwolimy, aby to się działo. Jesteśmy na to zbyt silni, kreatywni i odporni. W ramach wsparcia społeczności ludzi czarnoskórych, przekażemy datek na rzecz Colours of Change i Movement For Black Lives. Prosimy was, abyście zabierali głos i sprzeciwiali się rasizmowi oraz dyskryminacji w każdej możliwej formie” – pisała w ramach wtorkowej akcji Black Out Tuesday.
Kolekcja będzie dostępna od 11 czerwca na stronie Fenty.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.